Všetko je zatiaľ okay.
Čísla neklamú a tie, ktoré nám nedávno poskytla spoločnosť Sony naznačujú, že hráči si kupujú menej hier, no celkové tržby sa držia hore vďaka ich zvýšenej cene. Otázku vplyvu zvýšenia cien hier na ich predaje dostal aj šéf Take-Two Strauss Zelnick (Take-Two bolo prvou spoločnosťou, ktorá ohlásila zvýšenie cien hier).

Prečítajte si tiež
Take-Two celkom jasne naznačuje, že GTA VI príde na budúci rok
Zelnick však tvrdí, že žiaden negatívny dopad navýšenia cien hier nepostrehol: „Nevidíme, negatívny dopad novej úrovne cien na predaje,“ odpovedal Zelnick. „Vidíme, že spotrebitelia sa snažia obmedziť svoje výdavky tým, že kupujú produkty, na ktorých im naozaj, naozaj záleží, na blockbustery, alebo na hodnotu, a niekedy to môže byť oboje. A dobrou správou je, že máme hromadu blockbusterov a máme nádherný katalóg.“
„Ďalšou novinkou je, že máme robustný plán vydávania hier a bez ohľadu na cenu sme zaznamenali určitý tlak,“ pokračoval Zelnick. „Myslíme si, že sa to zmení. Toto je rastový biznis a toto je jedinečný trh a nič, čo sa teraz deje, nie je v rozpore s názorom, ktorý sme načrtli počas pandémie. Vtedy sme povedali, že veľmi ťažíme z toho, že ľudia sú doma v dôsledku zvláštneho zvratu udalostí. Stanovili sme očakávania, že po skončení pandémie budeme ako odvetvie na lepšom mieste ako pred pandémiou a na horšom mieste ako v čase, keď sa ľudia ukrývali doma. A presne to sa stalo, čo ešte zhoršili problémy v ekonomike.“
Napriek tomu, čo hovorí Zelnick sme však mohli vidieť, že hra Marvel’s Midnight Suns nebola finančným úspechom a tento fakt bol z časti pripisovaný cene. Hra sa následne mesiac po vydaní dala kúpiť so zľavou 33%. Naopak, tradičné športové série ako NBA 2K či WWE 2K navýšenie cien zjavne neohrozilo, nakoľko posledné diely vytvorili nové rekordy v rýchlosti predajov. A GTA VI sa bude predávať bez ohľadu na cenu.