Máme sa na čo tešiť?
Po masívnej prezentácii Starfield Direct, kde sme sa dozvedeli množstvo o rôznych herných systémoch tejto očakávanej RPG hry umožnilo štúdio BGS redakcii IGN stráviť pri hre jednu hodinu. Čo je na hru takéhoto rázu extrémne málo, no redaktori sa minimálne pokúsili vyzdieľať svoje dojmy z hry. A tie sú takmer výlučne pozitívne.
Hodina hrania bola umožnená na konzole Xbox Series X a preto je jasné, že hranie bolo za prítomnosti 30FPS módu, nakoľko 60FPS mód na konzolách podporovaný nebude. Redaktori si pochvaľovali masívnosť hry a práve na fakt, že napriek hodine strávenej pri hre nemali možnosť nie len že okúsiť väčšinu systémov v praxi, ale absolútne sa nestihli venovať hlavnej príbehovej línii. Skonštatovali, že Starfield bude hrávaný ešte roky v budúcnosti.
Prezradili, že hráči si môžu vytvoriť pri tvorbe postáv svoje príbehové pozadie a taktiež potvrdili, že Starfield nebude mať žiaden multiplayer – plánujú sa však príbehové expanzie a prvá z nich bude súčasťou Deluxe edície hry.
Pochvaľovali si napríklad súbojový systém a vplyv gravitácie na jeho vývoj a taktiež aj súbojový systém zblízka. Hru charakterizovali ako No Man’s Sky 2 s pridanými RPG prvkami od BGS hier ako Fallout či The Elder Scrolls.
Naopak nevedeli potvrdiť, či sa vo vesmíre nachádzajú iné nie-ľudské rasy. Pochvaľovali si súbojový systém vo vesmíre a na margo veľkého mesta použili prívlastok Oblivion v kombinácii s Mass Effetom.
Absolútne masívna je údajne aj hlavná príbehová línia a dobrou správou je, že napriek masívnemu množstvu herných systémov nie je žiaden z nich plytký.
Ako sme však už dodali aj my, hodina je dosť málo na poriadne dojmy z hry. A nakoľko sa nezdá, že by BGS plánovalo demo, tak výsledok ich snaženia uvidíme 6. septembra na PC a Xbox Series X/S.