Model efektivity.
Vzhľadom na to, že From Software chrlí jednu hru za druhou, tak na pomery dnešného herného vývoja nejde o veľmi veľké štúdio. Producent štúdia Jasunori Ogura totiž v rozhovore pre PC Gamer prezradil, že štúdio má 300-členný vývojársky tím, ktorý sa dynamicky presúva medzi viacerými hernými projektami.
From Software vydalo iba v minulom roku oceňovanú hru Elden Ring a už na budúci mesiac chystajú vydanie hry Armored Core 6: Fires of Rubicon a to aj napriek relatívne skromnému počtu vývojárov: „Neočakávame, že hráči budú na konci každej hry čítať celý zoznam vývojárov a porovnávať, kto je kto,“ povedal Ogura. „Aby sme si urobili širší obraz, v spoločnosti FromSoftware máme len asi 400 zamestnancov a z toho asi 300 je vývojových pracovníkov. Táto skupina vývojových pracovníkov sa presúva, presúva sa medzi projektmi podľa potreby, v závislosti od aktuálnej situácie s projektom a aktuálneho obdobia vývoja.“
„V čase špičky by na Armored Core 6 pracovalo až 200, 230 vývojárov,“ dodal. „Podobne to bolo aj v prípade Elden Ring. V období špičky tohto projektu by ste mali podobný počet zamestnancov, ktorí by na ňom pracovali súčasne. Takže zamestnanci sa presúvajú plynule podľa potreby.“
Toto odhalenie je dokazuje fakt, aké efektívne je toto známe štúdio. Samozrejme, 300 vývojárov nie je určite málo, no na pomery AAA vývoja hier ide o číslo, ktoré nie je absolútne prekvapujúce. Len pre porovnanie – Naughty Dog má podľa LinkedIn 870 zamestnancov, Insomniac Games 535, CD Projekt RED 1230 a Rockstar Games neuveriteľných 5773.
Okrem toho, že From Software dokončuje šiesty Armored Core, tak už pracuje aj na ďalšom projekte pod taktovkou režiséra Elden Ring.