Odklad údajne pomohol.
Ak sú RPG hry od Bethesda Game Studios niečím známe tak sú to masívne otvorené svety s bezprecedentnou slobodou. A taktiež sú známe vďaka bugom. A aj keď dokonalo vyladiť takúto hru je možno nemožná úloha, tak Starfield sa o to údajne pokúsil a tento pokus bol vraj úspešný.
Tvrdí to web Insider Gaming, ktorý sa o tejto téme porozprával s viacerými ľuďmi, ktorí už majú prístup k hre. Tí samozrejme situáciu okomentovali pod rúškom anonymity, nakoľko sú pod prísnym embargom. Jeden sa však preriekol aj verejne a je ním Tyler McVicker, ktorý je známy vďaka svojmu Youtube kanálu, ktorý sa venuje primárne Valve hrám.
Ten napísal: „Taktiež mám odohraných 15 hodín a ani jeden bug.“
Insider Gaming tak kontaktoval ďalších recenzentov hry a tí im potvrdili rovnaké skúsenosti. Tvrdia, že počet bugov, ktoré zažili pri hraní by sa dalo zrátať na prstoch jednej ruky pričom pri hre strávili už desiatky hodín. Navyše taktiež tvrdili, že všetky bugy na ktoré pri hraní hry narazili boli v zozname plánovaných opráv pri day one patchi, čiže aj tieto bugy by mali byť opravené.
Samozrejme, ide o stále malú vzorku a nikto nepochybuje o tom, že postupom času sa objaví väčšie množstvo bugov, no je zrejmé, že BGS sa tentokrát snažilo o to, aby sa nezopakovali posledné hry od tohto štúdia.
Napovedá tomu navyše aj ďalšia informácia. Hráči, ktorí si hru predčasne stiahli do svojich konzol si totiž všimli, že stiahnutá verzia je označená číslovkami 1.6.35.0, čo je na nevydanú hru dosť pokročilá verzia. Štandardne vychádzali BGS hry pod verziou 1.0 alebo 1.1. Iba to potvrdzuje tvrdenia Todda Howarda, že hra bola plne hrateľná už od konca minulého roka a posledný rok vo vývoji bol strávený vylepšovaním a elimináciou bugov.
Starfield príde 6. septembra na PC a Xbox Series X/S a do predplatného Xbox Game Pass.