Veľké problémy pri vydaní.
Pokračovanie staviteľskej stratégie Cities Skylines len nedávno, no hráči nie sú nadšení. Hra si totiž prechádza veľkými problémami s optimalizáciou. Vývojári zo štúdia Colossal Order sa ich snažia vyriešiť, no hráčov uvedomili, že ich cieľ je „stabilných 30 snímok za sekundu.“
„Stojí za zmienku, že pri takejto hre je výkonnostným cieľom stabilná rýchlosť minimálne 30 FPS (nie 60 alebo viac),“ povedal hlavný technický riaditeľ štúdia, ktorý na Reddite vystupuje pod nickom „damsku“. Ďalej dodal: „Cieľová hodnota je 30 FPS vzhľadom na charakter hry.“
Myslel tým, že na rozdiel od akčných strieľačiek, pri hraní staviteľskej stratégie nepotrebujete 60 a viac snímok za sekundu. Tým však nemyslel, že chcú hru limitovať na túto hodnotu. „Hoci je naším cieľom 30 FPS, nemáme v úmysle obmedziť alebo zastaviť optimalizačné práce len preto, že ich dosiahneme na odporúčanom hardvéri,“ skonštatoval.
Prečítajte si tiež
PlayStation 5 „Slim“ konzoly sa už objavujú v obchodoch
Hodnotenie hry v súčasnosti stojí na 47% z viac než 8-tisíc hráčskych hodnotení. Problémy s optimalizáciou podľa ich slov robia hru nehrateľnou. Štúdio si uvedomuje vážnosť situácie a snaží sa ich vyriešiť čím skôr. Doteraz sa však môžete inšpirovať ich odporúčanými nastaveniami, aby váš zážitok bol plynulejší.