Uľahčenie práce a skrátenie herného vývoja?
Microsoft oznámil uzatvorenie niekoľkoročného partnerstva so spoločnosťou Inworld s cieľom „vytvoriť nové moderné nástroje pre multiplatformových vývojárov všetkých veľkostí“ s dôrazom na využitie umelej inteligencie.
„Spoločne sa snažíme poskytnúť dostupnú, zodpovedne navrhnutú multiplatformovú sadu nástrojov umelej inteligencie, ktorá bude tvorcom pomáhať a posilňovať ich postavenie pri navrhovaní dialógov, príbehov a úloh,“ napísala generálna manažérka Xboxu Hajan Žang.
Very proud to announce our partnership between @Xbox and @inworld_ai to bring the power of Generative AI and GPT to empower game developers in storytelling and character creation. We’re making tools for game makers on every platform to help creators express their vision! Stay… pic.twitter.com/GJ9SD6dXPC
— haiyan zhang (@haiyan) November 6, 2023
Tieto nástroje budú obsahovať:
- Kopilot dizajnu s umelou inteligenciou, ktorý pomáha dizajnérom hier a umožňuje im objavovať viac kreatívnych nápadov, mení podnety na podrobné scenáre, dialógové stromy, úlohy a ďalšie.
- Runtime engine pre postavy s umelou inteligenciou, ktorý možno integrovať do herného klienta, čo umožňuje úplne nové príbehy s dynamicky generovanými príbehmi, úlohami a dialógmi, ktoré môžu hráči zažiť.
Nástroje Inworld v súčasnosti používajú primárne moderi, ktorí nemajú rozpočty a ani kapacity na to, aby dokázali produkovať obsah na úrovni štandardných herných štúdií. Herným vývojárom by však tieto nástroje mohli pomôcť zefektívniť herný vývoj.