Plány sú teda jasné.
Zatiaľ čo niektorí vydavatelia prehodnocujú svoje snahy preraziť v oblasti live service hier, tak Warner Bros. ide úplne opačným smerom. Herná divízia tohto giganta totiž bude mať za úlohu implementovať live service prvky do všetkých svojich chystaných hier. Potvrdil to šéf Warner Bros. David Zaslav počas prezentácie finančných výsledkov.
„Zameriavame sa na transformáciu našich najväčších franšíz z prevažne konzolových a PC s troj- až štvorročným harmonogramom vydávania na viac hier vždy live service hier, multiplatformových a free-to-play rozšírení s cieľom, aby viac hráčov trávilo viac času na viacerých platformách,“ povedal Zaslav.
„V konečnom dôsledku chceme dosiahnuť zapojenie a monetizáciu dlhších cyklov a na vyšších úrovniach. Máme špecifické možnosti. Momentálne sme v štádiu škálovania a vidíme významnú príležitosť na generovanie väčších príjmov po nákupe.“
Táto správa je však celkom v rozpore so sentimentom hráčov. Chystaná live service hra Warner Bros. Games Suicide Squad: Kill the Justice League bola totiž zvozená pod čiernu zem práve kvôli zameraniu na live service aspekty od štúdia, ktoré vytvorilo legendárnu Batman trilógiu. Navyše Warner Bros. Games vydalo v tomto roku úspešnú hru pre jedného hráča Hogwarts Legacy, no Zaslavove slová naznačujú, že prípadný druhý diel by sa mohol od singleplayer zamerania odtrhnúť v prospech konštantnej monetizácie. To isté by mohlo platiť aj pre Wonder Woman hru, ktorú vyvíja štúdia Monolith (Shadow of Mordor), či pre nový projekt štúdia Warner Bros. Games Montreal (Gotham Knights).
Zaslav taktiež prezradil, že hra Mortal Kombat 1 dosiahla za prvý mesiac po vydaní 3 milióny predaných kópií.