Unikátny projekt.
Počas Community Corner streamu na oficiálnom Twitch kanáli hry Everywhere sme sa dočkali ukážky z tejto hry, ktorá sa však dá skôr označiť ako „hra v hre.“ Everywhere je totiž primárne súbor nástrojov, ktoré majú komunite pomôcť vytvárať vlastné hry a následne ich zdieľať s ostatnými hráčmi.
Štúdio nám ukázalo level v ktorom je hráčovou úlohou infiltrovať čističku odpadových vôd, likvidovať nepriateľov a riešiť pritom logické úlohy, ktoré zabezpečia ďalší postup. Celá sekcia sa následne končí útekom na aute. Vývojári prezradili, že za vytvorenie tohto levelu bola zodpovedná jedna osoba a celý level vznikol počas desiatich dní.
Vývojári taktiež oznámili, že od 5. decembra prebehne uzavreté Alpha testovanie.
Hra Everywhere je vo vývoji v štúdiu Build a Rocket Boy, ktoré založil producent štúdia Rockstar Leslie Benzies. Okrem toho, že hra má byť rajom pre tvorcov, tak samotní vývojári tvoria vrámci Everywhere vlastnú príbehovú kampaň s názvom MindsEye.