Homefront, práve vychádzajúca FPS od THQ sa prezentuje extrémne krátkou kampaňou pre jedného hráča. Vývojári ale tvrdia, že v pokračovaní by to mohlo byť o čosi lepšie, závisí to však od vybalansovania multiplayeru a singleplayeru.
Približne takto sa pre server CVG vyjadril David Votypka z Kaos Studios. "Je to jednoducho o vyvážení. Ak robíme čisto singleplayerovú hru – a že ich je ešte stále dosť aj v dnešnej dobe – tak sa môžeme baviť o približne 20 hodinovej hracej dobe kampane pre jedného hráča," povedal Votypka a zároveň vysvetlil, že Kaos nechce uberať z multiplayeru, ktorý považuje za to najlepšie z hry.
"Myslím, že by sme mohli zapracovať na dĺžke singleplayeru, avšak bolo by náročné prekročiť 10-hodinovú hranicu a zároveň byť lídrom v hre pre viacerých hráčov. Museli by sme perfektne rozdeliť naše vývojárske zdroje," ozrejmil situáciu Votypka a dodal: "Chceme sa zamerať na širokoškálovú multiplayerovú hru, v ktorej by ste si užili stovky hodín zábavy. To je oveľa viac, ako by dal čisto singleplayerový zážitok."
zdroj: computerandvideogames.com