Detaily PC snáh spoločnosti.
Masívny Insomniac leak nám neotvoril iba špajzu štúdia Insomniac ale aj stratégiu a zmýšľanie celej PlayStation divízie a to vďaka úniku mnohých strategických dokumentov. Vďaka tomu vieme okrem iného aj to, čo si vedenie Sony reálne myslí o tom, že Microsoft získal Activision Blizzard, alebo o tom, ako sa predávajú hry od PlayStation Studios.
Ďalšia oblasť v ktorej sme sa dočkali dodatočné informácie sú PC porty. Interné informácie štúdia Insomniac totiž napríklad odhalili, že PC port hry Ratchet & Clank: Rift Apart stál „iba“ 2,6 milióna dolárov a jeho vývoj trval 5 mesiacov. Štúdio očakávalo, že hra predá na PC 800 tisíc kópií a prinesie tak tržby vo výške 20 miliónov dolárov, čím by sa PC port stal masívne úspešným. Podľa dát Steam Spy však PC port hry predal len približne 237 tisíc kópií, čo je výrazne pod očakávaniami štúdia.
Ďalšia zaujímavá informácia je, že na to, aby PlayStation štúdio mohlo vytvoriť PC port pri ktorom je cena portu nižšia ako 30 miliónov dolárov stačí jeden email nadriadenému, ktorý im schváli financovanie tohto projektu. PC porty PlayStation hier sú tak čisto vecou načasovania.
Dokazuje to aj fakt, že hra Marvel’s Spider-Man 2 už má pripravený PC build a to aj napriek tomu, že hra vyšla iba pred dvoma mesiacmi. Sony tak čaká na správnu chvíľu na vydanie tejto verzie hry. Taktiež je zaujímavé, že Marvel’s Wolverine sa taktiež pripravuje s tým, že jedného dňa príde na trh PC verzia, nakoľko v súboroch sa našiel samostatný PC build.