Vyhodnocovať sa budú všetky oblasti.
Square Enix patrí v posledných rokoch k vydavateľom, ktorí sa „hrdia“ večnou nespokojnosťou s predajmi hier a k spoločnostiam, ktorí namiesto expanzie svojho portfólia predávali štúdiá. Všetko v snahe dostať pod kontrolu narastajúce rozpočty a zbaviť sa oblastí, ktoré neboli považované za tie, ktoré vytvárali dostatočné zisky.
Teraz sa však pozornosť manažmentu obracia na štúdiá, ktoré vlastnia v snahe zefektívniť procesy vývoja hier. Prezradil to šéf Square Enix Takeši Kiriju počas prezentácie finančných výsledkov: „Od základov prehodnocujeme, aká je organizačná štruktúra na zhmotnenie obsahu a čo je najlepšie.“ Pokiaľ ide o špecifiká nového systému, oznámime ich na jar tohto roku.“
Podrobnosti teda zatiaľ nevieme, no podľa ďalších vyjadrení by sa zmeny mali týkať primárne procesov, ktoré sa uskutočňujú na začiatku vývojových cyklov hier, pričom cieľom je všetko zjednodušiť a zefektívniť.
Toto vyhlásenie prichádza po novembrovom vyhlásení Kirijua v ktorom naznačil, že Square Enix chce v budúcnosti vydávať menej hier, no s väčším dôrazom na kvalitu.
Najbližšou hrou Square Enix je remake Final Fantasy VII Rebirth, ktorý príde 29. februára na PlayStation 5.