Nebol totiž ani v ich rukách.
Trailer na remake Silent Hill 2, ktorý bol zverejnený počas State of Play prezentácie sa nedočkal veľmi dobrého prijatia, čo naznačuje napríklad aj pomer likov a dislikov na Youtube (34 tisíc vs. 30 tisíc). Viacerí vyčítajú traileru prílišné zameranie na akciu, problematické animácie a ďalšie aspekty.
Štúdio Bloober Team si však nad trailerom prekvapujúco umylo ruky, keď šéf štúdia Piotr Babieno odkázal, že marketing hry je plne v réžii Konami a to platí aj pre tento trailer: „Nie sme zodpovední za marketingovú stránku. Za to je plne zodpovedný náš partner. Určite tento trailer neodráža ducha hry.“
„Nie je to duch ani toho, čo bolo kedysi, ani toho, čo vytvárame teraz. Snažíme sa plne odrážať túto romantickú víziu o hre, ktorá debutovala pred 22 rokmi. Myslíme si, že keď hráči uvidia skutočný gameplay, skutočnú hru, budú ju posudzovať úplne inak.“
Zdá sa teda, že Konami siahlo po takomto štýle traileru, aby skúsili zaujať aj akčnejšie publikum, no táto voľba nedopadla práve najšťastnejšie.
Remake Silent Hill 2 zatiaľ nemá dátum vydania, no uvidíme ho na PlayStation 5 a PC.
Prečítajte si tiež