Bioshock 1 prišiel na scénu a zožal (zaslúžene) neskutočný úspech, pričom mnohé obchody si ho vybrali pre GoTY edíciu.
Rozprávajúc o dlhej a zložitej ceste k úspechu sa Ken Levine vyjadril: "Robili sme prototypy a pozastavovali vývoj Bioshocku."
"Vivendi projekt na chvíľu kúpilo, ale potom z dohody odstúpili a požiadali ich o vytvorenie SWAT-u namiesto toho. Povedali, že si peniaze môžeme nechať, čo nebolo aj tak veľa, ale že hra je moc riskantná a že chcú radšej SWAT."
Ďalej uvažovali o Atari a mali k tomu veľmi blízko, ale ani to sa nepodarilo. Nakoniec ich kúpili Take-Two a oni projekt podporili. Na koniec sa Levine vyjadril v číslach, keď uviedol, že sa predalo takmer 4.5 milióna kusov hry.
Keď sa ho opýtali na sumu, ktorú hra zarobila, diplomaticky odpovedal: "Museli by ste sa spýtať mojich nadriadených.", avšak keď na neho zatlačili trochu viac, odpovedal: "Aj keby som vedel, nemohol by som to povedať. Musel by som dodržať dohodu o mlčaní alebo niečo podobné – ale myslím si, že je to najvýnosnejšia hra 2K doteraz."
Bioshock Infinite je najnovšou hrou Irrational Games, ktorá vyjde v roku 2012 na PC, PS3 a Xbox360. Levine povedal, že "je strašidelné ako peklo" hru vyvíjať, pretože sa s hrou vydali úplne novým smerom a vtedy je tam vždy prítomný aj strach zo zlyhania.
zdroj: gamesthirst.com