Dark Souls je následníkom úspešného PS3 exkluzívneho hardcore RPG titulu Demon’s Souls. Vývojári síce zatiaľ o hre pochopiteľne nechcú veľa prezradiť, ale nejaké informácie predsa len z času na čas vypustia. Najnovšou z nich sú detaily ohľadom multiplayeru.
Multiplayer bol unikátny už v pôvodnej hre, kde ste mohli nechávať na rôznych miestach odkazy iným hráčom, alebo sa rovno pripojiť do ich hry a buď sa pokúsiť im pomôcť, alebo ich zabiť. V Dark Souls funguje multiplayer na podobnom princípe, ale bol ešte ďalej rozpracovaný a vylepšený. Autori označujú tento druh multiplayeru za polo-pasívny a hneď vám vysvetlím prečo. V hre sa budete môcť pridať na stranu rôznych NPC a zoskupení a na základe toho, ku komu ste sa pridali, sa bude meniť aj váš vzťah s ostatnými hráčmi. V hre údajne možno nebudú žiadne "safe zones" (bezpečné miesta, kde vás nemôže iný hráč napadnúť) kvôli kaskádovitému systému spojenectiev.
To je zatiaľ všetko čo nám na teraz autori odhalili, pre viac informácií si budeme musieť počkať.
zdroj: gamebandits.com