Minulý piatok vyšla po siedmych rokoch vývoja detektívna hra L.A. Noire, na ktorej pracovalo austrálske štúdio Team Bondi pod záštitou Rockstar Games. Šef štúdia Brendan McNamara tvrdí, že na pokračovanie už nebudeme čakať tak dlho.
Počas vývoja, Team Bondi vyvinul nový spôsob snímania ľudskej tvára, ktorý nevyžaduje animátorov na spracovanie nasnímaných údajov (viď video nižšie). “Technológia Motion Scan samozrejme funguje a iní vývojári video hier ju už teraz používajú, takže túto technológiu môžme používať ihneď,” spomenul McNamara. “Vyvinuli sme veľa nástrojov, aby sme mohli zrealizovať [LA Noire], takže tu nebudeme venovať veľa času. Pri písaní scenára už ale veľa času neušetríme.” Príbeh LA Noire je síce lineárny, ale je veľmi rozvetvený lebo počas každého prípadu môžte urobiť veľa rôznych rozhodnutí. Jedna indícia Vás môže zaviesť na viacero miest alebo k úplne iným osobám, takže vývojári musia počitať s veľmi veľa rôznymi scenármi a logickými alternatívami. McNamara tvrdí, že celkový scenár bol preto trikrát dlhší.
{embed_video }
"Čas strávený písaním vieme znížiť na menej ako päť rokov, ale začali sme už pracovať aj na technológii, ktorá sníma celé telo," povedal McNamara. Toto môže predlžiť vývoj. MotionScan v LA Noire sníma zatiaľ iba tváre, takže snímanie celého tela bude opäť veľký technologický pokrok. Bohužial si naň zase asi počkáme.
McNamara zatiaľ nepotvrdil, že Team Bondi pracuje na LA Noire 2, ale spomenul, že už začínajú prácu na novom projekte. Možno spolupracujú s hlavným tímom Rockstar na GTA V. Možno uvidíme viac na E3 o dva týždne.
Mali ste už možnosť si zahrať LA Noire? Oplatilo sa čakať sedem rokov na túto hru? Budete sa tešiť na pokračovanie?
zdroj: gamerlive.tv