Vedúci dizajnér Dragon Age II Mike Laidlaw odpovedal na kritiku hry, pričom nezabudol hráčom poďakovať ako za pozitívny, tak aj negatívny feedback.
"Som si vedomý všetkých vecí, ktoré ste tu spomenuli," napísal Laidlaw na fórach hry. "Problémy ako opakované využitie schém levelov, implementácia útočenia nepriateľov vo vlnách, ale aj záležitosti týkajúce sa príbehu a dôležitosti voľby boli nielen zaznamenané, ale aj preskúmané, analyzované a figurujú v našich plánoch do budúcnosti."
Laidlaw ďalej ubezpečuje fanúšikov, že berie ich námietky vážne. "Okrem toho, že som si vedomý týchto problémov, súhlasím s tým, že niektoré aspekty hry nielenže môžu, ale musia byť v budúcnosti vylepšené, a to je presne náš zámer."
Podľa slávneho dizajnéra má svet Dragon Age ešte množstvo potenciálu. "Potenciál pre bohatší príbeh, hlbšie RPG mechanizmy, viac volieb a ďalších vecí, to všetko je v pláne," vysvetľuje Laidlaw a obhajuje niektoré pozitívne stránky druhého dielu. "Príbeh a udalosti dvojky zásadne zmenili politické a mocenské zázemie v Thedase. V budúcnosti si tak môźeme dovoliť viac intríg, drámy a ďalekosiahlejších konfliktov."
zdroj: vg247.com