Spoločnosť Microsoft vypustila video, v ktorom predstavuje víziu využívania Kinectu v interaktívnych reklamách. Narozdiel od interaktívnych reklám na zariadeniach Apple (plne interaktívne a často obsahujú mini-hry), sa v prípade Microsoftu jedná prevažne o jednoduchú integráciu Xboxu s Twitterom, emailom a inými funkciami.
V podstate nejde o interaktívne reklamy ale skôr rozhranie Xboxu ovládané hlasom a pohybom ruky počas pozerania klasickej reklamy.
{embed_video }
Nový typ reklám, nazývaný NUads – Natural User Interface Ads (Reklamy s prirodzeným užívateľským rozhraním) umožní majiteľom Xboxu a Kinectu vykonávať nasledujúce aktivity počas pozerania reklamy na Xboxe:
- Zdieľať reklamy na Twitteri a teoreticky aj na Facebooku
- Poslať si informačný email s dodatočnými informáciami
- Nastaviť si pripomienku na vysielanie programu v televízií. Pripomienka sa Vám ukáže na Xboxe alebo priamo na Vašom telefóne. Žeby to bude fungovať iba na Windows Phone 7?
- Ukázať na Bing mape, kde sa nachádza najbližšia predajňa spoločnosti v reklame
- Hlasovať za obľubenú postavu vo filmovom traileri alebo akúkoľvek inú anketu
Je toto budúcnosť reklám alebo chabý pokus o popularizáciu Kinectu?