Design director id Software Matt Hooper v rozhovore pre server Gamespot potvrdil, že Texasania pred vývojom RAGE pracovali na kompletne odlišnej hre a do vývoja apokalyptickej strieľačky sa pustili až potom, ako si uvedomili možnosti z toho vyplývajúce.
"Viete, pôvodne sme pracovali na úplne odlišnom projekte a tak trochu sme zmenili názor, keď sme si uvedomili, aké príležitosti nám práca na RAGE ponúka," vysvetľuje Hooper. "Prišla úplne nová technológia, úplne nové IP. Je to v podstate výhovorka, vďaka ktorej môžeme robiť všetky tie super veci, ktoré sme vždy chceli, ale tak nejak sa nehodili do hier ako Doom či Quake."
Hooper tiež naznačil možnosť, že by ste si hraním iOS verzií hry mohli odomknúť nejaké bonusy do verzií na "veľké" platformy. Vývojári sa tým vraj zaoberajú už dlhšiu dobu a majú viacero zaujímavých nápadov. Zatiaľ je to však iba v rovine uváh.
RAGE vychádza vo Veľkej Británii 7. októbra 2011 na PS3, X360 a PC.