Vývojári z amerického štúdia Eat Sleep Play sa snažia hru čo najviac vypilovať, pretože chcú hráčom poskytnúť iba ten najlepší zážitok. Situáciu osvetľuje šéf vývojárov z Utahu David Jaffe.
"Extra mesiace sú potrebné na to, aby sme hru úplne doladili. Nemyslíme si, že by sme to dokázali stihnúť za šesť týždňov," vysvetľuje Jaffe a uvádza na pravú mieru svoje predchádzajúce komentáre, v ktorých tvrdil, že hlavným dôvodom odkladu bolo nabitý line-up počas jesene. "Uisťujem vás, je lepšie byť chvíľu otrávený kvôli posunutiu vydania, ako by mal človek ľutovať vydanie hry, ktorá kvalitou nenaplní očakávania hráčov."
Ďalším faktorom je podľa Jaffeho cena. Ak vraj chcú vývojári od hráčov žiadať 60 dolárov za zábavu, musia im priniesť ten najlepší zážitok, aj za cenu dlhších prác na hre, ako sa očakávalo. Jaffe taktiež špecifikovali zopár oblastí, ktoré vývojári potrebujú doladiť, patrí medzi ne napríklad vybalancovanie získavania skúseností či hra v split-screene.