Preview na pokračovanie hry, ktorá bola pokračovaním módu sa dĺžkou blíži skôr k takzvanému Wikipedickému „výhonku“. Avšak aj z toho mála, čo sa počas closed bety dalo zahrať na serveroch, ktoré boli poväčšine ľudoprázdne, môžem v pokoji napísať , že sa je na čo tešiť.
Zmeny sa oproti prvému dielu dostali hlavne v cover systéme . Už nie klasické vykláňanie spoza rohu za pomoci Q a E ako je tomu pri väčšine hier. Ak bude hráč potrebovať vidieť len malý zorný uhol, je možné vykloniť sa len za pomoci myši (malý kus tváre dostatočný na zameranie) , avšak ak bude potrebné zamerať nepriateľa hneď za rohom, tak sa bude potrebné vykloniť sa s väčšou časťou tváre. Okrem toho sa zmenilo aj zameriavanie cez mieridlá zbrane. Vo väčšine hier bolo treba pozorovať okolie so zbraňou dole, avšak v RO2 sa ponúka možnosť zamerať a jednoducho myšou sklopiť zbraň pričom sa uvoľní miesto na obrazovke a len trhom myši naspäť budú mieridlá tam, kde boli pred chvíľou.
Zmenila sa samozrejme aj grafika . Hra vyzerá svižne a aj tak ide. Síce v bete miestami options nešli zmeniť, no hra ani pri 16xAA nesekala a šla stabilne okolo 60FPS. A to moja grafika dnes už patrí k mainstream triede. Nepochybne však hra zapôsobí aj zvukovými efektmi, ale aj krásnou chorálovou hudbou, ktorá znie hneď v menu. Veď posúďte sami skladbu nižšie a hlavne pasáž od cca 35. sekundy. Taktiež pri efektoch netreba zabudnúť na výkriky svojej postavy, ktorá napríklad po dlhom behu a páde do ľahu a vydá zo seba len zničene „I can’t breathe!“ K dotvoreniu atmosféry pomáhajú aj výkriky spolubojovníkov, ktorí kričia od bolesti keď sú zranení alebo typické ruské “uraaaaaaaaaaa”. Na škodu však ostáva, že je to zase raz všetko len v anglickom akcente.
{embed_video }
Okrem toho sa však do hry dostal aj postup v hodnostiach. Za pomoc v hre, či už zabíjanie alebo obsadzovanie bodov sa budú pripočítavať body. Za ne sa bude meniť skin postavy, ktorá bude časom vyzerať ako veterán. To spôsobí, že dokáže rýchlejšie obsadzovať body, dostane menšiu mieru suppresion. Avšak keď zomrie, spraví to presne opačný efekt na bojovníkov okolo. Suppresion je taktiež novinkou. Keď okolo vás dlho lietajú guľky, tak sa treba čím skôr spakovať, keďže je skoro nemožné mieriť a celá obrazovka je stmavená a rozmazaná. Okrem toho sa za zabíjanie budú dostávať aj levely zbraniam, ktorým sa potom zlepší mierenie a recoil plus mnoho iných atribútov. Ako v každej reálnejšej hre guľka klesá a preto RO ponúka možnosť nastaviť si mieridlá, aby sa tento pád dal kompenzovať.
Koniec koncov, som stratég. Mám rád pomalé a premyslené postupy a nie bezhlavú akciu kde strieľam všetko, čo nemá nad hlavou meno. Pri Red Orchestre treba nakoniec podotknúť len jedno. Dokým niečo spravíte, treba si to premyslieť. Pred vstupom do každej miestnosti je dobré si ju z coveru prezrieť. Pri postupe treba byť obozretný, lebo aj pištoľ vás skosí ako Stalin Ukrajinu. Po dlhom čase teda FPS, ktorá dokonale trafila moje gusto.