Nintendo sa pýtalo vývojárov, ako sa im pracuje s novým Wii U a – prekvapenie! – Nintendo sa z návrhov a pripomienok poučilo a podľa nich dolaďuje systém.
Fumihiko Yasuda a Yosuke Hayashi z Team Ninja povedali v rozhovore pre Nintendo Gamer, že vývoj hry pre Wii U je veľmi ľahký a prirovnali ho ako veľmi podobný vývoju na PS3 a X360. Yasuda prezradil, že Team Ninja skúma, aké funkcie špecifické pre tablet by sa dali do hry zakomponovať. Vychádza pritom zo skúseností z Ninja Gaiden: Dragon Sword pre NDS.
Otázkou však je, ako takéto postupné zmeny hardwaru ovplyvnia konečnú cenu zariadenia? Nintendo totiž zvyčajne predáva zariadenia s dosť zastaralým hardwarom a cenu nastavuje tak, aby profitovalo už z predaja prvých konzolí. Naposledy, pri 3DS, sa im to pekne vypomstilo. Predpokladám však, že bližšie informácie o cene sa dozvieme na blížiacom sa E3.