V interview pre Official PlayStation Magazine šéfdizajnér z Evolution Studios (séria Motorstorm), Paul Rustchynsky, vysvetlil, prečo si myslí, že je lepšie ostať ešte pri súčasnej generácii a prečo by sa nehrnul do novej platformy, aj keby okamžite vyšla.
Podľa jeho slov nikdy nepracovalo exkluzívne pre Sony viac štúdií, ako teraz. Povedal, že momentálne vzniká množstvo PS3 exkluzívnych titulov, z ktorých väčšina ešte ani nebola oznámená.
Zároveň pripomenul, že tie najlepšie hry na PS2 vznikali tesne pred spustením predaja PS3, dokonca niektoré hry vyšli až potom (God of War 2). Preto by sa nehrnul do kúpy novej platformy, potenciál PS3 ešte stále nebol úplne vyčerpaný a žiarivým dôkazom toho bol trailer pre The Last of Us, ktorý bol celý renderovaný v reálnom čase v engine hry.
Taktiež vysvetlil, akým spôsobom spolupracujú jednotlivé štúdiá spadajúce pod Sony. Štúdiá fungujú ako jedno veľké celosvetové štúdio, nie sú od seba oddelené, ale zdieľajú technológie, vymieňajú si informácie a dokonca existujú developerské tímy, ktoré spolupracujú s jednotlivými štpdiami a implementujú know-how do rozličných projektov.
Pravdou je, že PS3 exkluzívne tituly vyzerajú omnoho lepšie, než multi-platformové hry. Tiež je jasné, že čo sa táka Sony, nevie sa takmer nič o exkluzívnych tituloch pre tohtoročnú sezónu. Microsoft už oznámil nové Halo, Nintendo oznámilo Wii-U, len v stajni Sony je akosi ticho. Uvidíme po E3.