Todd Howard, výkonný producent Bethesda Softworks, o tom, prečo v Skyrime nájdeme Morrowind a Cyrodiil, teda dejiská tretieho a štvrtého dielu Prastarých Zvitkov.
„Dôvod, pre ktorý sa v hre nachádzajú – a neprezradím, či ich plánujeme neskôr v budúcnosti využiť alebo nie – je ten, že keď sme prvýkrát vytvorili zem Skyrimu, vedeli sme, že tam budeme mať vysoké hory. A čo je z nich vidno? V skorých fázach celého projektu sme mali víziu, že z jednej hry môžete dovidieť do provincie, v ktorej sa odohrávala druhá. Prosto sme tam potrebovali niečo mať.“
Podľa Howarda nie je „prítomnosť“ Morrowindu a Cyrodiilu veľkým detailom. „Raz to možno naozaj využijeme, ale viac sme sa zaujímali o to, čo bude, až vyleziete na vrchol hory a pozriete sa tým smerom. Čo uvidíte? Pokúšali sme sa pokryť takéto drobnosti tak, ako sa len dalo.“
Mnohí fanúšikovia hry si však myslia, že Bethesda vytvorila tieto extra časti pevniny zámerne, pre potreby používateľov Creation Kitu. Nič z toho však spoločnosť nevyvrátila a ani nepotvrdila. Hádam sa ale zhodneme, že myšlienka na zaľudnenie týchto končín rukou šikovného moddera (či skôr celej skupiny) by určite nebola na škodu.