RPG hit minulého roka, The Elder Scrolls V: Skyrim, motivuje fínske štúdio Remedy, aby naďalej pokračovali v tvorbe hier zameraných hlavne na silný príbeh, ktorý poháňa celú hru. Veľký úspech Skyrimu ich veľmi milo prekvapil.
Oskari Hakkinen zo štúdia tiež spomína Call of Duty a Battlefield značky v súvislosti s vysokým dopytom a popularitou, ktorá je u nich príznačná. V tejto súvislosti však naráža na fakt, že úspech mamutieho RPG Skyrim na rovnakej úrovni, ako spomínané akčné FPS, ukazuje, že „vonku je stále publikum hráčov, ktorí si chcú užiť aj príbeh“. A práve to teší a motivuje Remedy v tom, aby pokračovali v ich práci.
Zároveň však upozorňuje, že vidieť úspech príbehovo založených hier ich nenúti spraviť ich príbehy jednoduchšími, alebo na nich neklásť v hre toľký dôraz. „Naše príbehy nie sú nutne komplikované, ale sú silne orientované na príbeh. A vidieť hry ako Skyrim uspieť nám hovorí, aby sme sa nesnažili spraviť naše hry menej zaťažené na príbeh.“
Hakkinen pri vydaní PC verzie povedal serveru vg247 v mene celého Remedy fajn výrok o tom, že rozprávanie príbehu „je v našej DNA“.