Kickstarter je najväčšia svetová platforma na financovanie začínajúcich projektov. Projekt musí od darcov získať určitú sumu peňazí a až potom sa dostáva do štádia, keď má o financie postarané. Inak nedostáva nič. Práve na tejto platforme sa o svoj zrod snažila old-school FPS Takedown.
Za hrou Takedown stojí Christian Allen, videoherný dizajnér z Ameriky. Spolupracoval na hrách ako Gost Recon alebo Halo: Reach. Posledné dni ale Christian pravdepodobne nemal dobrý spánok. Čas, ktorý rozhodoval o osude jeho hry, sa blížil ku koncu a jemu chýbalo ešte 40 000 USD na to, aby hra dosiahla potrebný limit. Ako sám priznal, mohli si za to sami. Nespravili hre poriadnu podporu. A tak v poslednej chvíli chytil šťastie za pačesy a pokúsil sa o nemožné.
Na Kickstarter uploadli profesionálne video a pridali omnoho viac informácií. Rozbehli aj kampaň na sociálnych sieťach. A stalo sa niečo, čo sa nestáva každý deň. Donori hre dali zvyšné peniaze za neuveriteľných 16 hodín a hra tak dosiahla svoju latku 200 000 USD. Tento obnos peňazí teraz dovedie Takedown do štádia Alpha verzie. Takedown svojimi koreňmi poukazuje na odkaz prvých častí hier ako Rainbow Six alebo SWAT. Ako sa sám Christian vyjadril, Takedown bude strieľačka z pohľadu prvej osoby. Postavená bude na pomalom a strategickom premýšľaní, presnom mierení a realistickom ponímaní. Ponúkne tak alternatívu k dnešným akčným hrám typu CoD alebo Battlefield. Hra vyjde na PC a následne na konzolách.