- Herný vývojár Nate Purkeypile pôsobil viac ako dekádu v štúdiu BGS, no štúdio opustil počas vývoja Starfield
- Teraz prináša hráčom svoju vlastnú hru
AAA herný vývoj je plný mítingov a obrovských vývojárskych tímov. A nie každému to vonia. Jedným z nich je aj Nate Purkeypile, ktorý opustil štúdio Bethesda Game Studios v roku 2021, počas vývoja hry Starfield. Dôvodom bol, že vývojársky tím hry bol skrátka už príliš veľký.
„Viem, že veľa ľudí si myslí o Starfielde, že je asi príliš veľký, že mal byť menší a podobne,“ napísal. „S mnohým z toho súhlasím a hoci ma práca v Bethesde veľmi bavila, keď sme na Falloute 3 a Skyrime pracovali v počte asi 65-110 ľudí, bavila ma oveľa menej, keď sa rozrastala a rástla. Bavilo ma budovať priestory, ktoré mnohí z vás pravdepodobne videli, ako napríklad Diamond City, Blackreach [a] Little Lamplight. Bol som hlavným výtvarníkom na hrách Point Lookout a Fallout 76 a ďalších.“
„Starfield mal približne 500 ľudí a podieľali sa na ňom štyri rôzne spoločnosti (BGS, BGS Austin, BGS Dalls, BGS Montreal), a to bez započítania outsourcingu. To jednoducho nebol môj štýl. Bolo tam toľko stretnutí a nebol to spôsob, akým by som rád vytváral hry. Páči sa mi, keď sa môžem jednoducho rýchlo pohybovať a budovať jedinečné veci.“
Purkeypile teraz prináša svoju vlastnú hru s názvom The Axis Unseen. Ide o „heavy metal hru v otvorenom svete,“ ktorá je však vybudovaná 100% ručne.