E3 2015: Technomancer – preview

E3 2015: Technomancer – preview

Francúzske štúdio Spiders možno nie je veľmi známe, no autori už majú celkom bohaté skúsenosti s RPG žánrom, kde zaraďujeme hry ako Mars: Wars Logs či Bound By Flame.

A presne do tej istej žánrovej kategórie spadá aj ich chystaná hra s názvom Technomacner.

Autori prezradili, že ich nový titul sa odohráva v tom istom univerze ako Mars: Wars Logs, no pri vývoji použili nový engine, ktorý je šitý na mieru novým konzolám (hra vychádza pre PC, Xbox One a Playstation 4). Pôsobiskom bude teda planéta Mars, ktorá je odstrihnutá od zvyšnej civilizácie.

Na nej existujú rôzne frakcie (podľa autorov ich má byť 6) a hlavne ľudia, ktorí si hovoria Technomancers, čiže ľudia, ktorí dokážu ovládať elektrickú energiu. A vy, ako hlavný hrdina, ste jedným z nich a práve vykonávate hlavné skúšky, ktorých súčasťou je aj prezradenie toho, ako vlastne svet Technomancerov funguje.

Hra je vlastne RPGčkou, ktorá čerpá z rôznych ďalších hier a dúfa, že to dokáže všetko spojiť do jedného solídneho a jednoliateho celku. Autori hovoria o tom, že budete mať k dispozícii spoločníkov v boji, ktorých bude 5. Budú to rôznorodé osobnosti s rôznorodými schopnosťami, budete si s nimi pestovať vzťah a zlepšovať im schopnosti. K dispozícii budú questy, ktoré sú zamerané iba na nich.

Zároveň sa autori chvália veľkou diverzitou prostredí, zahrňujúca mestá, osady, pustatiny a ďalšie. No zdráhajú sa nazvať tento svet úplným open worldom, čo znamená, že voľnosť pohybu v hre bude, ale pravdepodobne bude svet rozdelený na viacero sekcií.

Súbojový systém pozostáva z troch hlavných sekcií. Boj s „palicou“, nožom a so strelnými zbraňami. Na všetky zbrane sa následne naväzujú elektrické schopnosti Technomancera. Na každý z týchto štýlov sa dá v ľubovoľnej dobe prepnúť a pre každý z nich je určený jeden strom schopností, čo určite pridá na variabilite pri hraní. Flexibilitu dodávajú aj pasívne buffy, ktoré uberajú z baru energie a rovnako tak aj stamina bar, na ktorý si bude treba dávať pozor. Taktiež je v hre sľúbená výroba rôznych pomôcok či výbavy pre hlavného hrdinu.

Zástupcovia štúdia Spiders hovoria aj o tom, že sa snažia nadizajnovať svet tak, aby mal hráč možnosť voľby postupu, aby mohol využiť aj stealth mechaniky, no v ukážke, ktorú autori pred nami hrali sa zamerali hlavne na ukážku súbojového systému a jeho variability, ktorú však podkopávali problémy s animáciami a niekoľko bugov. Ťažko povedať, či sa jedná o problémy ranného buildu hry, no vzhľadom na to, že hra má vyjsť až na jar 2016 to je možné.

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk