Nie, nie je to skladba Metallicy.
Bethesda na tohtoročnej E3 konferencii prekvapila ohlásením, ktoré sa dotýka a taktiež aj nedotýka hier. Orion nie je totiž novou hrou a ani novým prídavkom, ale je možné, že v budúcnosti budeme o tomto projekte počuť veľmi veľa.
Hlavný inžinier id Software Robert Duffy a šéf vydavateľstva James Altman totiž predstavili Orion ako skupinu patentovaných technológií, ktorých úlohou je priniesť streamovanie bez lagov a vo vysokých rozlíšeniach a FPS. Tieto technológie navyše nie sú viazané na žiadnu streamovaciu služubu, takže využiť ju môžu tvorcovia na Google Stadia, Project xCloud a aj ďalších službách.
Podľa inžiniera id Software Roberta Duffyho umožňuje implementácia týchto technológií do enginu zrýchlenie pri streamovaní až do výšky 20%. To by malo zvýšiť kvalitu a znížiť odozvu pri streamovaní. Hry, ktoré využívajú Orion môžu streamovať s 40% nižšou „spotrebou dát.“
Technológiu nám v praxi ukázali na hre Doom z roku 2016.