- Štúdio Sucker Punch Productions zverejnilo ďalšie detaily o hre Ghost of Yotei
- Tá dorazí 2. októbra na PlayStation 5
Po potvrdení dátumu vydania Ghost of Yotei sa postupne dozvedáme čoraz viac informácií o očakávanej hre. A tie nové sa týkajú sveta a štruktúry kampane a dozvedeli sme sa ich vďaka japonskému magazínu Famitsu.
Jeden z režisérov hry Jason Connell potvrdil, že Ghost of Yotei ponúkne najväčší hrateľný svet v histórii štúdia. „Čo sa týka dobrodružstva v otvorenom svete, máme najväčšiu slobodu a najrozsiahlejšiu mapu v histórii hier s otvoreným svetom, ktoré sme vytvorili.“
Hlavnou úlohou hlavnej postavy Atsu v kampani bude samozrejme vykonať pomstu a to na skupinke, ktorá má prívlastok Yotei Six. Nakoľko ide o šesť antagonistov s ktorými sa musí Atsu vysporiadať, tak to umožnilo vývojárom dizajnovať kampaň v nelineárnej forme a umožniť tak hráčom, aby si poradie vytvorili sami. „Hráči budú môcť voľne cestovať a stále vyzývať Yotei Six. Hra je navrhnutá tak, aby hráči mohli vyzvať Yotei Six na vlastnú päsť a zároveň pátrať po polohe Yotei Six a pomstiť sa im, namiesto toho, aby im to prikázala hra.“
„Hlavnou témou tejto hry je pomsta,“ povedal druhý režisér Nate Fox. „Hlavná postava Atsu má veľkú traumu z detstva a vydáva sa na cestu pomsty.“
Vývojári potvrdili, že si dali extrémne záležať na tom, aby bola ich hra čo možno najvernejšie spracovaná s ohľadom na jej zasadenie. Preto sa veľká skupina vývojárov vybrala počas vývoja na ostrov Hokkaido. „Išli sme tiež na Hokkaido, aby som preskúmal kultúru Ainu. Ľudia, ktorí sa vyznajú v kultúre Ainu, ma zoznámili s múzeami a ľudovými remeslami, ktoré som začlenil do svetonázoru tejto práce. Mimochodom, išli sme s nimi aj do hôr a mal som skúsenosť so zberom divokej zeleniny.“