- Režisér Mad Max filmov George Miller v rozhovore pre GamingBible prezradil, že nebol fanúšikom herného spracovania od štúdia Avalanche Software
- Tiež prezradil, že jeho snom by bolo, keby herné spracovanie značky Mad Max režíroval Hideo Kodžima
Mad Max hra od Kojima Productions? Takéto niečo by si želal režisér Mad Max filmov George Miller. Prezradil to v rozhovore pre GamingBible. Tiež skonštatoval, že nebol fanúšikom herného spracovania z roku 2015.
„Keď sme robili Fury Road, mali sme vytvorenú videohru,“ povedal Miller. „Mnohokrát nás žiadali, aby sme ju urobili. Nebola taká dobrá, ako som chcel, nebolo to v našich rukách, dali sme všetok náš materiál spoločnosti, aby to urobila… ale ja som jeden z tých ľudí, ktorí radšej niečo nerobia, ak to nemôžete urobiť na najvyššej úrovni, alebo sa aspoň pokúsiť urobiť to na najvyššej úrovni.“
Reakcia na seba nenechala dlho čakať…
Hru Mad Max vytvorilo štúdio Avalanche Software, tvorcovia Just Cause série. Zdá sa však, že vzťahy medzi štúdiom a vydavateľstvom (Warner Bros. Games) neboli práve ideálne, čo potvrdil režisér hry Christofer Sundberg na sociálnej sieti X.
„Je to úplný nezmysel a prejav úplnej arogancie. Urobili všetko, čo mohli, aby to bola kompletne lineárna hra po tom, čo sa upísali vývojárovi hier s otvoreným svetom. Som si istý, že Hideo Kojima by vytvoril úžasnú hru Mad Max, ale bol by to úplne iný zážitok.“
„Po prvom roku vývoja si uvedomili, že nás prinútili vytvoriť lineárny zážitok namiesto hry s otvoreným svetom, ktorú sme navrhli. Zahodili sme rok práce a nechali sa počuť, že „hráči chcú v dnešnej dobe autonómiu“.“
Kodžima ako záchranca?
Millerovým nápadom by teda bolo zveriť značku Mad Max do rúk Hidea Kodžimu: „Práve som sa tu rozprával s Kojimom, ktorý pricestoval až z Japonska,“ hovorí Miller. „Ak by sa toho ujal… má v hlave toľko fantastických vecí, že by som ho o to nikdy nepožiadal“. Ale keby to bol niekto taký, kto by sa toho ujal, pretože ja by som to nedokázal.“
Je však nepravdepodobné, že sa Kodžima niekedy pozrie do sveta Mad Max. V súčasnosti totiž dokončuje hru Death Stranding 2, ktorá má prísť na budúci rok. Okrem toho vytvára pre Xbox hru OD a taktiež sa upísal spoločnosti Sony pre ktorú bude vytvárať špionážnu hru zatiaľ nazvanú Physint.