- Štatistiky popularity na PlaySation Network ukazujú, že hráči nemajú až taký veľký záujem o Dragon Age: The Veilguard
- To aj napriek tomu, že hra je dostupná pre všetkých predplatiteľov PlayStation Plus
To, že Dragon Age: The Veilguard pribudol do predplatného PlayStation Plus menej ako pol roka po vydaní vypovedá veľa o tom, ako EA hodnotí komerčný výkon tejto hry. Po ohlásení marcovej ponuky hier sa mnoho hráčov, ktorí si hru kúpili v deň vydania sťažovalo na tento krok, no pre EA ide primárne o získanie späť čo možno najväčšieho množstva peňazí.
Zdá sa však, že hráči až taký extrémny záujem o Dragon Age: The Veilguard nemajú a to ani „zdarma.“ Vyplýva to z rebríčka webu TrueTrophies. Ten je zostavený z 3,4 milióna aktívnych PlayStation účtov a teda ide o dobrú reprezentatívnu vzorku.

Dragon Age: The Veilguard sa v rebríčku popularity umiestnil iba na 15. mieste. Ešte väčšou „hanbou“ však je, že The Veilguard predbehla aj hra Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection, ktorá tiež pribudla do predplatného PlayStation Plus.
Iba pripomíname, že PlayStation Plus má podľa posledných správ od Sony približne 46 miliónov predplatiteľov. A ak takéto množstvo predplatiteľov dokázalo nový Dragon Age dostať iba 15. miesto rebríčka, tak začíname chápať, prečo EA považuje hru za komerčný neúspech.