Corsair Strafe RGB MK.2 – Recenzia

Corsair Strafe RGB MK.2 – Recenzia

Je to už sedem rokov od vstupu spoločnosti Corsair na trh s hráčskymi klávesnicami. Vstup to bol vskutku úspešný, keďže prvé dva modely K90 a K60 si vyslúžili od mnohých recenzentov absolútne hodnotenia, čo platilo aj o ďalších generáciách tohto príslušenstva od tejto spoločnosti. Ako dopadol v našej recenzii najnovší zástupca radu Strafe?

ASUS GX501 Zephyrus - Recenzia

ASUS GX501 Zephyrus - Recenzia

Rad produktov Republic of Gamers spoločnosti ASUS sa v mojej pamäti zachoval ako súhrn toho najlepšieho, čo je možné hráčom od spomínaného výrobcu ponúknuť. Radili sa tu vždy tie najlepšie základné dosky, grafické karty či rôzne kusy herného hardvéru, ktoré boli často limitované aj počtom. Teraz prichádza nový rytier v podobe Zephyrusu, ktorý sa bude snažiť všetkými silami zachovať toto renomé. Podarí sa mu to?

Razer Goliathus Chroma Extended - Recenzia

Predĺžené verzie podložiek pod myš nie sú ničím výnimočným, no čo by ste povedali, keby ste mali okrem podsvietenej myši a klávesnice aj hernú podložku? A navyše, ak sa vám na ňu zmestila klávesnica aj myš. Presne to vám splní Razer Goliathus Chroma Extended, ktorá vášmu hraniu ponúka veľmi dobrú perspektívu.

Gigabyte AC300W Lite – Recenzia

Gigabyte AC300W Lite – Recenzia

Zhodneme sa, že RGB podsvietenie sa stalo neoddeliteľnou súčasťou každého herného počítača. S tým súvisí aj trend skríň s priehľadnou bočnicou, ktorá mu dá priestor vyniknúť a zároveň prinúti lenivcov k efektívnejšiemu manažovaniu prebytočných káblov. Čo okrem tohto prvku ponúka model AC300W Lite od spoločnosti Gigabyte?

Trust GXT 115 Macci - Recenzia

Trust GXT 115 Macci - Recenzia

Trust do svojho herného radu, ktorý len pomerne nedávno uzrel svetlo sveta, pridáva novú myš Macci, ktorá je malým bezdrôtovým pomocníkom na virtuálnom bojisku. Ide o absolútne Plug n Play myš bez ďalšieho prídavného softvéru za cenu prijateľnú pre používateľov. Poďme sa teda na ňu spoločne pozrieť.

TP-Link Archer C5 v4 AC1200 - Recenzia

TP-Link Archer C5 v4 AC1200 - Recenzia

Nebudeme si nič nahovárať, routery od spoločností, ktoré poskytujú internet, sú v drvivej väčšine prípadov nanič. Základ, teda pripojenie do siete, síce zvládnu, no rozšírenú funkcionalitu a rýchlosti vyššie ako úplné minimum by od nich mohol očakávať iba niekto úplne neznalý. Preto je dobré mať prehľad na trhu a vedieť, že už za pár desiatok eur sa dajú zohnať kvalitnejšie kúsky. Jedným z dostupnejších modelov, ktoré síce neohúria, no základnú ponuku routerov strčia do vrecka, je model od spoločnosti TP-Link s menom Archer C5, na ktorý som sa pozrel v tejto recenzii.

CyberPower PR1000ERT2U - Recenzia

CyberPower PR1000ERT2U - Recenzia

Mať doma kvalitné UPS riešenie nie je vôbec zlý nápad. Najmä, ak patríte do komunity ľudí pýšiacich sa kvalitným a drahým technologickým vybavením. Z krátkodobého hľadiska sa môže investícia niekoľkých stoviek až tisícok eur zdať ako zbytočné rozhadzovanie peňazí, no ochrana hardvéru, ktorý je často až niekoľkonásobne drahší, sa za túto čiastku rozhodne oplatí. Spoločnosť CyberPower sme už predstavili pri recenzovaní UPS systémov určených hlavne na domáce využitie. Tentoraz sa u nás v redakcii zastavil kúsok, ktorý balansuje na hrane noža, medzi použitím v malej firme a technologicky vybavenejšej domácnosti.

Speedlink Maxter 7.1 Headset - Recenzia

Speedlink Maxter 7.1 Headset - Recenzia

Na minuloročnom Gamescome predstavila nemecká spoločnosť Speedlink svoje hráčske slúchadlá so 7.1. surround zvukom. Okrem toho majú aj zabudovaný mikrofón a podsvietenie na škále RGB, ktoré je momentálne v móde, hoci sa dá polemizovať o tom, či je pri headsete naozaj potrebné. Potrebný je však skvelý zvuk a výkon, tak sa pozrime na to, aký je headset Maxter z hľadiska týchto kvalít.

Modecom Volcano Lanparty RGB - Recenzia

Modecom Volcano Lanparty RGB - Recenzia

Herné mechanické klávesnice bývajú doménou hráčov, ktorí to s hraním myslia naozaj vážne. Samozrejme, nič nie je zadarmo a ani tento prémiový kus herného vybavenia nepatrí medzi tie najlacnejšie. Na náš trh prichádza značka Modecom, ktorá prenáša prémiové produkty do nižších cenových kategórií. Poďme sa na model Lanparty RGB spoločne pozrieť.

SanDisk iXpand Base – Recenzia

SanDisk iXpand Base – Recenzia

Zatiaľ čo v prípade zálohovania dát z počítačov sú stále najčastejšou voľbou externé disky, v prípade mobilných zariadení (smartfón, tablet) sa väčšina používateľov spolieha na zálohy v cloudových službách ako iCloud alebo Google Drive. Tento spôsob zálohy je ale dátovo náročný, a to ako pri odosielaní, tak i pri dodatočnom sťahovaní multimediálnych súborov. Alternatívu pre majiteľov zariadení s iOS ponúka SanDisk v podobe iXpand Base.

Kingston HyperX Alloy Elite RGB - Recenzia

Od spoločnosti vyrábajúcej pamäťové moduly až po veľkého sponzora vlastných počítačových periférií pre celosvetovo známe eSport teamy – práve vďaka tomuto profilu a všetkému, čo sa v ňom spája, sa mnohým z nás vryla do povedomia spoločnosť Kingston. Na našom trhu nájdete aj jej vlajkovú loď – klávesnicu HyperX Elite RGB, ktorá už pri predstavení na veľtrhu CES 2018 vzbudila veľký záujem publika. A práve na ňu sme sa rozhodli pozrieť a podrobiť ju viacerým testom.

SanDisk Extreme PRO USB - Recenzia

SanDisk Extreme PRO USB - Recenzia

Každým rokom sa kapacita USB diskov zvyšuje a ich rýchlosť sa znásobuje. Spoločnosti sa tomuto trendu prispôsobujú a prinášajú nám stále novšie a novšie iterácie svojich riešení pre ukladanie dát. Ani spoločnosť SanDisk sa tomuto trendu nevyhla a uvádza ďalšiu vynovenú verziu svojho Extreme PRO USB disku, tentoraz podporujúceho USB 3.1 1.gen a kapacitu 128 GB alebo 256 GB.

WD My Passport SSD - Recenzia

WD My Passport SSD - Recenzia

Jedným z najväčších utrpení pre človeka, ktorý si zvykol na rýchlosti a možnosti SSD diskov, je nutnosť stále používať pomalé harddisky alebo USB kľúče. Od toho dobrého sa ale ťažko odvyká, a preto idú za honbou po výkonných zariadeniach niekedy peniaze bokom. Stále nižšia cena flashových pamätí a interných SSD diskov však pomaly ale isto prináša nižšie ceny aj pri externých verziách.

Speedlink Kudos Z-9 - Recenzia

Speedlink Kudos Z-9 - Recenzia

Prvý dojem z tejto myši bol pozitívny, pretože hneď na prvý pohľad vyniká farbou, respektíve svojou farebnou kombináciou. Výrobcovia hráčskeho príslušenstva vytvárajú také množstvo doplnkov v čiernej farbe a s podsvietením, že sa to už stalo štandardom a niekedy sa zamýšľame nad tým, či to nie je skôr na škodu. Myš Kudos Z-9 od spoločnosti Speedlink má výraznu červenú metalickú farbu, vďaka čomu ju určite neprehliadnete. Ako obstála v teste, sa dozviete v recenzii.

Seagate PlayStation Game Drive 2 TB - Recenzia

Majitelia konzol Sony PlayStation 4 čelia veľkému problému. Skvelých hier na túto platformu existuje naozaj požehnane. Toto hovorím, samozrejme, bez snahy urážať druhú polovicu konzolových hráčov a fanúšikov konzol od Microsoftu. Prebytok kvalitných titulov na PS4 je ale naozaj veľký a pokiaľ sa hráčom nechce držať doma fyzické disky a zakaždým nanovo inštalovať hry, môžu naraziť na problém s nedostatočnou kapacitou interného úložiska. Seagate ponúka riešenie, ktoré nesie meno PlayStation Game Drive.