SanDisk iXpand Base – Recenzia

SanDisk iXpand Base – Recenzia

Zatiaľ čo v prípade zálohovania dát z počítačov sú stále najčastejšou voľbou externé disky, v prípade mobilných zariadení (smartfón, tablet) sa väčšina používateľov spolieha na zálohy v cloudových službách ako iCloud alebo Google Drive. Tento spôsob zálohy je ale dátovo náročný, a to ako pri odosielaní, tak i pri dodatočnom sťahovaní multimediálnych súborov. Alternatívu pre majiteľov zariadení s iOS ponúka SanDisk v podobe iXpand Base.

Kingston HyperX Alloy Elite RGB - Recenzia

Od spoločnosti vyrábajúcej pamäťové moduly až po veľkého sponzora vlastných počítačových periférií pre celosvetovo známe eSport teamy – práve vďaka tomuto profilu a všetkému, čo sa v ňom spája, sa mnohým z nás vryla do povedomia spoločnosť Kingston. Na našom trhu nájdete aj jej vlajkovú loď – klávesnicu HyperX Elite RGB, ktorá už pri predstavení na veľtrhu CES 2018 vzbudila veľký záujem publika. A práve na ňu sme sa rozhodli pozrieť a podrobiť ju viacerým testom.

SanDisk Extreme PRO USB - Recenzia

SanDisk Extreme PRO USB - Recenzia

Každým rokom sa kapacita USB diskov zvyšuje a ich rýchlosť sa znásobuje. Spoločnosti sa tomuto trendu prispôsobujú a prinášajú nám stále novšie a novšie iterácie svojich riešení pre ukladanie dát. Ani spoločnosť SanDisk sa tomuto trendu nevyhla a uvádza ďalšiu vynovenú verziu svojho Extreme PRO USB disku, tentoraz podporujúceho USB 3.1 1.gen a kapacitu 128 GB alebo 256 GB.

WD My Passport SSD - Recenzia

WD My Passport SSD - Recenzia

Jedným z najväčších utrpení pre človeka, ktorý si zvykol na rýchlosti a možnosti SSD diskov, je nutnosť stále používať pomalé harddisky alebo USB kľúče. Od toho dobrého sa ale ťažko odvyká, a preto idú za honbou po výkonných zariadeniach niekedy peniaze bokom. Stále nižšia cena flashových pamätí a interných SSD diskov však pomaly ale isto prináša nižšie ceny aj pri externých verziách.

Speedlink Kudos Z-9 - Recenzia

Speedlink Kudos Z-9 - Recenzia

Prvý dojem z tejto myši bol pozitívny, pretože hneď na prvý pohľad vyniká farbou, respektíve svojou farebnou kombináciou. Výrobcovia hráčskeho príslušenstva vytvárajú také množstvo doplnkov v čiernej farbe a s podsvietením, že sa to už stalo štandardom a niekedy sa zamýšľame nad tým, či to nie je skôr na škodu. Myš Kudos Z-9 od spoločnosti Speedlink má výraznu červenú metalickú farbu, vďaka čomu ju určite neprehliadnete. Ako obstála v teste, sa dozviete v recenzii.

Seagate PlayStation Game Drive 2 TB - Recenzia

Majitelia konzol Sony PlayStation 4 čelia veľkému problému. Skvelých hier na túto platformu existuje naozaj požehnane. Toto hovorím, samozrejme, bez snahy urážať druhú polovicu konzolových hráčov a fanúšikov konzol od Microsoftu. Prebytok kvalitných titulov na PS4 je ale naozaj veľký a pokiaľ sa hráčom nechce držať doma fyzické disky a zakaždým nanovo inštalovať hry, môžu naraziť na problém s nedostatočnou kapacitou interného úložiska. Seagate ponúka riešenie, ktoré nesie meno PlayStation Game Drive.

MSI Nightblade MI3 - Recenzia

MSI Nightblade MI3 - Recenzia

Herný počítač? To predsa nie je žiaden problém, stačí pospájať pár výkonných komponentov, nahádzať ich bezhlavo do akejkoľvek vysvietenej skrinky, pridať pofidérny zdroj a hor sa do porážania nepriateľov, nie? Samozrejme, nie je to také jednoduché. Aj pri herných počítačoch treba určitú rovnováhu, výkonný hardvér treba správne napájať a uchladiť. Preto si môžete predstaviť, o koľko ťažšie je vytvoriť naozaj výkonný herný počítač, ktorý by sa bez väčších problémov vtesnal do škatule od topánok. V spoločnosti MSI sa očividne tejto výzvy nezľakli a s poslednou generáciou svojej platformy „Čepeľ noci” (samozrejme, anglické Nightblade znie lepšie, ale aj môj slovenský preklad má čosi do seba) sa rozhodla ponúknuť najnovšiu generáciu Intel Core procesorov v spojení s grafikou v podaní Nvidia a viacerými vychytávkami.

WD 2.5" My Passport Ultra 1TB - Recenzia

Trendom posledných rokov je predávať stále výkonnejšie, no pritom menšie, ľahšie a tenšie zariadenia. Hon za malými rozmermi je asi najbadateľnejší pri ultrabookoch a prémiových notebookoch, no práve pre predháňanie viacerých spoločností je stále ťažšie zohnať kompaktný a naozaj prenosný notebook s postačujúcou kapacitou interného úložiska. Treba uznať, že pokroky na poli SSD diskov a ich stále nižšia cena znamenajú, že existujú aj výnimky, no bežný zákazník je častokrát postavený pred otázku, či je ochotný si za výkonný a tenký notebook s veľkou kapacitou priplatiť vo veľa prípadoch nemalé peniaze. Odpoveď na prevažnú väčšinu problémov je pritom jednoduchá a je ňou externý harddisk.

Seagate Game Drive Hub pre Xbox - Recenzia

Zrejme každý z nás pociťuje na svojej konzole nedostatok priestoru. Konštantné vymazávanie staršieho obsahu, aby sa uvoľnilo miesto pre nový, je preto bežnou praxou. A výrobcovia konzol sa o vyriešenie tohto problému nijako nesnažia. Vyrábať 500 GB konzolu v čase, keď jedna jediná hra môže pokojne zožrať 80 GB, nie je vôbec dobrým riešením, takže ak patríte k hráčom, ktorí si kúpili za lacnejší peniaz konzolu s menším diskom a teraz si trieskajú hlavu o stenu, tak zbystrite pozornosť. Seagate totiž vynašiel liek na tento problém.

Logitech G513 CARBON - Recenzia

Logitech G513 CARBON - Recenzia

Spoločnosť Logitech patrí medzi najväčších hráčov na celosvetovom trhu s počítačovými perifériami. Každoročne vkladajú značný výskum do tvorby a vylepšovania nových aj starých modelov. K nám do redakcie dorazila klávesnica G513 Carbon so spínačmi GX Blue. Cenová hladina tejto klávesnica je takmer tá najvyššia, akú môže klávesnica na slovenskom trhu dosiahnuť. Vyšplhala sa na až na úroveň 180 eur. Poďme sa spoločne na elegána v podobe G513 pozrieť.

Trust Urban Fyber – Recenzia

Trust Urban Fyber – Recenzia

Potešili sme sa, že ideme testovať sklápacie slúchadlá, ktoré sú navrhnuté tak, aby boli dobre kompatibilné s viacerými zariadeniami. Po rozbalení nás zaujalo, že sa z nich dá ľahko odobrať kábel, takže ho môžete pri cestovaní dobre ochrániť. Ako dopadli v teste slúchadlá Urban Fyber od Trust?

Modecom Volcano MC-GMX4 Plus - Recenzia

Modecom Volcano MC-GMX4 Plus - Recenzia

Nie je ľahké nájsť myš, ktorá spĺňa požiadavky z hľadiska výkonu, odozvy, nastaviteľnosti a ešte je aj relatívne pekná. Ak takú nájdete, máte naozaj šťastie. Existuje ale taká myš, ktorá spĺňa všetky požiadavky a navyše vás finančne nezruinuje alebo sú všetky lacnejšie veci skrátka nekvalitné? Ak chcete vedieť, prečo sa v recenzii myši vôbec zamýšľame nad týmito filozofickými otázkami, nech sa páči, čítajte ďalej.

MSI X299 GAMING M7 ACK - Recenzia

MSI X299 GAMING M7 ACK - Recenzia

Koľko jadrový procesor je najlepší pre prácu, hlavne tú profesionálnejšiu? Nad jednojadrovými procesormi sa dá už len pousmiať, hoci boli dostupné ešte v roku 2013. Dvojjadrové procesory sú stále na trhu a pre lacné kancelárske počítače budú ešte dlho zaujímavou voľbou. Štvorjadro? To už znie lepšie, takmer hráčsky. Osemjadrové procesory? Blížime sa do vôd profesionálov a nadšencov. Dvanásť jadier? Čo tak štrnásť alebo dokonca osemnásť?! Monštruózne kúsky, o ktorých výkone by sa veľa ľuďom pár rokov dozadu ani nesnívalo, stále viac prenikajú do ponuky pre „bežných” ľudí. No postarať sa o procesor s počtom jadier presahujúcim dvojciferné čísla nie je také jednoduché a kvalitný základ bude zárukou vyťaženia celého jeho potenciálu. Pre tých, ktorým ani úplný extrém nestačí, je tu platforma X299 pre Intel procesory a s ňou matičná doska MSI X299 Gaming M7 ACK, na ktorú sme sa v redakcii poriadne pozreli.

CyberPower PR750ELCD - Recenzia

CyberPower PR750ELCD - Recenzia

Pokiaľ patríte do skupiny ľudí, ktorí osobne poznajú význam skratky UPS (a nemám teraz na mysli americkú kuriérsku službu) a jedno či viac takýchto zariadení používajú, máte odo mňa malý plusový bodík. Ak vám nič nepovie ani slovenský názov UPS zariadení – záložný zdroj s prepäťovou ochranou, potom možno práve vám táto recenzia potenciálne zachráni drahé elektronické vybavenie alebo vás prinúti popremýšľať, či by sa vám náhodou UPS nezišla.

AVACOM Prisma PD-20 - Recenzia

AVACOM Prisma PD-20 - Recenzia

Powerbanky sú dnes bežne rozšíreným produktom, vďaka ktorému si na cestách rýchlo a bez problémov nabijete napríklad svoje mobily či iPod-y. Na trhu nájdete aj powerbanku PD-20 od spoločnosti Avacom, ktorá umožňuje nabíjať, okrem vyššie spomenutého, aj notebooky podporujúce nabíjanie prostredníctvom USB-C, ako napríklad MacBook Pro 2017. Poďme sa teda spolu pozrieť na to, čo v sebe táto novinka ukrýva.

Trust Theza - Recenzia

Trust Theza - Recenzia

Doplnok, ktorý dostaneme na testovanie, nie je vždy určený špeciálne len pre hráčov, a tak sme ešte viac zvedaví na jeho používanie a účel. Klávesnica Theza od výrobcu Trust je navrhnutá ako doplnková klávesnica k počítaču, smart TV aj ku konzole. Výrobca tvrdí, že ju vďaka dosahu signálu do 10 metrov môžete bez problémov používať tak, ako je vám to pohodlné. Ako obstála Theza v našom teste?