Lamax Dots1 - Recenzia

Lamax Dots1 - Recenzia

Určite to všetci poznáte. Cestujete niekde vlakom, autobusom, idete von, chcete si zašportovať alebo len tak ležíte doma v posteli a chystáte si do uší pustiť vašu obľúbenú muziku. V tom ale nastane problém s káblom, ktorý sa jednoducho sám zauzlí, aj keby ste ho položili na stôl. Káblové slúchadlá sa pomaly stávajú prežitkom a čoraz viac im konkurujú bezdrôtové. Je síce pravda, že najväčším problémom je kapacita batérie, no Lamax sa snaží prostredníctvom štupľových slúchadiel toto negatívum eliminovať celkom zaujímavým spôsobom.

Lamax MusiCan1 - Recenzia

Lamax MusiCan1 - Recenzia

Nie je to tak dávno, čo odštartoval obrovský trend tínedžerov a detí, ktorým sú bluetooth reproduktory. Samozrejme, nevravím, že takéto zariadenia sú len pre mládež, využiteľné sú totiž takmer všade a pre každého. Nie je nutné sa s nimi prechádzať po meste, skôr nájdu uplatnenie na miestach, kde mobilný reproduktor nestačí a bežné reproduktory k počítačom či notebookom nie sú k dispozícii. V popredí sú už dlhšie značky Lamax a JBL. My sa v tejto recenzii pozrieme na bezdrôtový reproduktor prvej z nich s názvom MusiCan1.

Acer Nitro 5 - Recenzia

Acer Nitro 5 - Recenzia

Cieľom každého herného nadšenca je užiť si svoj herný zážitok v čo najväčšom rozlíšení, pri čo najlepšom možnom snímkovaní. Rozpočet sa niekedy postaví do cesty a neostáva nič iné, než nájsť akýsi kompromis medzi výkonom a cenou. Model Nitro 5 je jednou z možností. Acer pokryl trh modelom Nitro 5 v rozmedzí od 700 do asi 1350 eur. Vonkajšia schránka je rovnaká, no vnútorné komponenty sa vylepšujú s narastajúcou cenou. Poďte sa s nami pozrieť, ako obstál model so 6 jadrovým procesorom a grafickou kartou strednej triedy.

HP Omen 15 (2018) – Recenzia

HP Omen 15 (2018) – Recenzia

Už tretíkrát sa k nám do redakcie dostal najnovší model notebooku pre hráčov HP Omen 15. V predchádzajúcich testoch dopadol obstojne, no zároveň sa našlo pár nedostatkov, ktoré len poukazovali na fakt, že HP sa stále udomácňuje v tomto segmente. Dozrel čas na absolútne hodnotenie pre HP Omen 15?

HP Omen Mindframe – Recenzia

HP Omen Mindframe – Recenzia

Okrem zvuku je veľmi dôležitou súčasťou headsetu aj ergonómia, ktorá umožňuje jeho bezproblémové používanie počas dlhých hodín. Do tejto skupiny vlastností patrí kvalitný hlavový most, pohodlné náušníky a odvod tepla z uší. Zatiaľ čo prvé dva atribúty sa podarilo majorite výrobcov vyriešiť, posledný menovaný sa toho dočkal až s uvedením headsetu HP Omen Mindframe. Ide iba o marketingový ťah alebo o podarené riešenie chladenia?

Acer Predator Helios 500 - Recenzia

Acer Predator Helios 500 - Recenzia

Herný notebook alebo radšej stolový počítač? Možnosť zobrať si prácu a hry na cesty alebo minúť o niečo menej, no byť hrami pripútaný k domovu? Táto debata si žije svojím vlastným životom už dlhé roky a nezdá sa, že by sa tak skoro našlo jej definitívne rozuzlenie. Každá strana môže mať svoje argumenty, či už ide o mobilitu alebo ušetrenie peňazí. V oboch táboroch sa ale raz za čas objaví produkt, ktorý nakláňa misky váh jedným či druhým smerom. Tentokrát do našej redakcie zavítal notebook Acer Predator Helios 500, o ktorého príchode sme vás už informovali v priebehu tohto roka.

Gigabyte Z390 Aorus Pro - Recenzia

Gigabyte Z390 Aorus Pro - Recenzia

Priznajme si to, matičné dosky až na svetlé výnimky nebývajú to, čo hráčov najviac priťahuje pri pomyslení na nadupaný herný stroj. V srdciach hráčov sú a asi aj naďalej budú na prvom mieste výkonné grafické karty a na tom druhom procesory s najviac jadrami, najlepšími možnosťami taktovania a naj-naj-naj. Keď už niekto myslí na matičnú dosku, je to väčšinou na treťom či nebodaj ešte nižšom mieste. Nehovorím, že toto poradie je úplne zlé, no výber stabilného základu, ktorý poslúži nielen teraz, ale ponúkne aj možnosti do budúcnosti ruka v ruke s bonusovou funkcionalitou, je niečo, čo by nielen hráči nemali nechávať na poslednú chvíľu.

Gigabyte Aorus M5 - Recenzia

Gigabyte Aorus M5 - Recenzia

Každý hráč si zakladá na tom, aby mal čo najlepšie podmienky na hranie svojich obľúbených titulov. Nejde iba o počítačové komponenty, ale aj o základné periférie, medzi ktoré patrí napríklad myš a klávesnica. Výber je ale častokrát náročný, pretože v dnešnej dobe existuje množstvo druhov myší, ktoré sa vyberajú aj podľa titulov, ktoré s nimi chcete hrať. Preto má veľa hráčov problém vybrať si správne. Gigabyte patrí medzi spoločnosti, ktoré sa v oblasti počítačových periférií pohybujú už dosť dlho, a preto vie, ako vyrobiť skvelých a spoľahlivých pomocníkov k počítaču. Hráči majú na výber množstvo produktov z hernej série Aorus a väčšina z nich naozaj stojí za to. Táto recenzia bude o počítačovej myši Gigabyte Aorus M5.

CyberPower OLS1000E - Recenzia

CyberPower OLS1000E - Recenzia

Niekoľko recenzií UPS systémov od spoločnosti CyberPower sme už v minulosti našim čitateľom priniesli. A keďže v tradícii je pekné (aj účelné) pokračovať, tentoraz si posvietime na produkt z radu S, ktorý je určený pre firemné aplikácie. Táto novinka ponúka možnosť rozšírenia pomocou ďalších batériových modulov, predĺženú životnosť batérií v porovnaní s ostatnými produktmi a navyše sa pýši aj čistou sínusovou vlnou výstupných konektorov. Poďme sa spoločne na produkt OLS1000E pozrieť.

Trust GXT 333 Goiya - Recenzia

Trust GXT 333 Goiya - Recenzia

Už na prvý pohľad je jasné, že výrobca v prípade týchto slúchadiel stavil na ľahkosť. Prejavuje sa to najmä v dizajne – konkrétne v tom, ako je navrhnutá konštrukcia a okolie náušníkov. Úprimne, doteraz som ešte nevidela slúchadlá, ktoré by mali okolo chráničov ešte niečo ako kruh, ktorý obopína uši. Vo väčšine prípadov sedia meniče na tele slúchadiel priamo obkolesené náušníkmi. V tomto prípade je medzi mäkkou časťou a reproduktormi voľný priestor, čo je skvelý nápad slúžiaci na vetranie uší. Samotné meniče nemajú bežnú sieťkovanú štruktúru, ale peknú mriežkovanú koženkovú aplikáciu, ktorá sa ani po dlhšom nosení neodtlačí na uši – mám to otestované. Čelenka nie je ani napriek svojej šírke veľmi ťažká a jej vrchná obruba je príjemným estetickým detailom.

MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon - Recenzia

Zatiaľ čo uvedenie nových procesorov Intel Core 9. generácie prinieslo mnoho kontroverzií od diskutabilných benchmarkov výrobcu až po kritiku použitej pájky v IHS, nový čipset Z390 si pozornosti veľa neužil. Neprišiel so žiadnymi podstatnými novinkami a akoby len podčiarkoval súčasné obdobie Intelu. Oplatí sa vôbec kúpa novej dosky s týmto čipsetom? Čím nás zaujal model MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon?

Gigabyte AORUS GeForce RTX 2080 Xtreme 8 GB - Recenzia

Je to tak, je to tu, spoločnosť Nvidia len nedávno uchvátila srdcia mnohých hráčov a snaží sa o frontálny útok na ich peňaženky. Grafické karty a herné zážitky už nikdy nebudú také, aké bývali. Karty s názvom GTX sú mŕtve, trikrát hurá modelom z rady RTX. Predstavenie v Nemecku na akcii menom Gamescom sa nieslo v optimistickom duchu a to nielen pre nás, keďže na samotnej akcii sme boli z redakcie Gamesite.sk viacerí. Aj internet začal celkom búrlivo diskutovať o tom, čo tieto karty prinesú, o koľko budú lepšie a ako dlho na ne bude musieť bežný hráč šetriť. No nebolo by to to správne predstavenie nového typu produktu, keby sa okolo neho okamžite nezačali vytvárať konšpiračné teórie a šíriť pochybnosti.

Trust Verto Wireless Ergonomic Mouse - Recenzia

Spoločnosť Trust je známa svojimi PC doplnkami, ktorými mieri hlavne na používateľov preferujúcich nižšiu cenu. Do rúk sa nám tentoraz dostala myš tejto spoločnosti, ktorá zaujme svojím veľmi netradičným tvarom. Je primárne určená pre špecifickú skupinu používateľov, ktorí trávia za počítačom dlhé hodiny a vďaka jej tvaru by mali predísť zdravotným ťažkostiam, ako zápalu karpálneho tunela, bolesti zápästia či ďalším nepríjemným problémom.

Kodak Pixpro AZ527 - Recenzia

Kodak Pixpro AZ527 - Recenzia

Kompakty, zrkadlovky, full-rame foťáky, bezzrkadlovky, ultraozoomy. S typmi fotoaparátov akoby sa pretrhlo vrece a bežný zákazník sa v nich môže veľmi jednoducho stratiť. Alebo v ňom samostatný fotoaparát vôbec nevzbudí záujem, nakoľko schopnosti smartfónov sa ku kvalite bežných kompaktov približujú stále viac a viac. V jednom segmente a v jednej schopnosti ale majú plnohodnotné foťáky stále prevahu a tak skoro ju zrejme ani nestratia. Tou schopnosťou je ponuka väčšieho ako dvoj- či trojnásobného optického zoomu. Do úzkych tiel moderných smartfónov plných rozličných komponentov sa nikdy nezmestí naozaj veľký snímač ani optika, ktorá by ponúkla nadštandardný zoom.

Trust Signa - Recenzia

Trust Signa - Recenzia

Ak práve vyberáte mikrofón do vášho nového štúdia, pravdepodobne sa rozhodujete medzi dynamickým a kondenzátorovým mikrofónom. Ak ste sa rozhodli pre druhý zmienený, určite súhlasíte s tým, že nájsť skutočne dobrý kondenzátorový mikrofón nie je až také jednoduché. Aj napriek tomu, že cena týchto mikrofónov začína na 50 eurách, určite nie je dobré šetriť na úkor kvality, hlavne preto, lebo mikrofón si človek nekupuje až tak často a je skôr dlhodobou investíciou. Na pomoc sa vám hlási spoločnosť Trust so svojím mikrofónom Signa, ktorý vďaka integrovanému DAC konvertoru ponúkne USB rozhranie namiesto tradičného XLR.