- Štúdio Mountaintop Studios oznámilo ukončenie prevádzky FPS hry Spectre Divide
- Spolu s ňou končí aj celé štúdio
To, aké ťažké je preraziť na trhu s live service hrami ukázalo aj štúdio Mountaintop Studios, ktoré po šiestich mesiacoch ukončuje prevádzku hry Spectre Divide a tiež aj svoju činnosť. Podľa správy štúdia sa prevádzka skončí v najbližších 30 dňoch.
Dôvodom je nedostatok aktívnych hráčov, kedy tržby nedokážu pokrývať denné výdavky štúdia na podporu hry a štúdia. „Od uvedenia PC na trh sme zvyšný kapitál natiahli, ako sa len dalo, ale v tejto chvíli nám už na podporu hry nestačia finančné prostriedky,“ pokračoval šéf štúdia Nate Mitchell vo svojom liste. „To znamená, že spoločnosť Mountaintop koncom týždňa zatvorí svoje brány.“ Mitchell uviedol, že tím zvažoval všetky možnosti vrátane nového vydavateľa, ďalších investícií a dokonca aj možnej akvizície. Nákupy v hre budú vypnuté a peniaze za nákupy uskutočnené od spustenia prvej sezóny budú vrátené.
Hra pri svojom vydaní prilákala 400 tisíc hráčov a počet súčasne hrajúcich hráčov na Steame dosiahol 30 tisíc súčasne. Už krátko po vydaní však bolo jasné, že hra nemá potrebnú silu na to, aby hráčov udržala a to napriek inovatívnemu konceptu Spectre klonov. Hra fungovala vo formáte 3v3, no každý hráč ovládal dve postavy medzi ktorými počas zápasu ľubovoľne prepínal.
Hre nepomohlo ani nedávne vydanie na konzolách.