Electronic Arts predstavili na E3 2018 novú verziu série Command & Conquer. Na mobily.
Dá sa povedať, že toto rozhodnutie hráči neprijali veľmi dobre. Práve naopak. Prečo sa teda EA rozhodlo pre túto generickú RTS mobilnú hru použiť značku C&C?
„Podľa nás je chyba povedať „Toto je niečo čo skutočne hráči chcú“ (V očividnej narážke na hráčov, ktorí tvrdia, že chcú klasický C&C). Mobilné hranie je najväčším biznisom na svete. Keď tím prišiel s nápadom hry uvedomili sme si, že by to dobre sedelo s C&C značkou a tým pádom vieme hru urobiť lepšou. RTS hry sú stále relevantné, a do veľkej miery ide o PC hry, ale keď dokážeme vybudovať úspešnú kompetitívnu RTS hru na mobile, dokážeme pritiahnuť k značke stovky miliónov hráčov,“ povedal Patrick Söderlund.
„Veríme, že táto moderná iterácia značky je vhodná pre mobilnú platformu. Blížime sa totiž do doby, kedy budeme musieť rešpektovať mobilných hráčov rovnako ako konzolových.“
Na otázku, či popularita C&C značky spočíva v tom, že fanúšikom na nej záleží, alebo na tom, že je na trhu tak dlho že ľudom niečo hovorí, Söderlund odpovedal: „Myslím si, že kúsok z oboch. Značka so sebou prináša frakcie a ekonomiku, ktorá hráčom niečo hovorí. A keď máte toľko značiek ako máme my, tak dáva zmysel oživiť ich.“
No nič Patrik. Nabudúce, keď bude mať vaše úvodné video zo značky, ktorú ste zabili 49 tis. dislikov vs. 2 tis. likov, tak tiež môžeš hovoriť hráčom, čo môžu a nemôžu hovoriť. 🙂