Luigi’s Mansion - Recenzia

Luigi’s Mansion - Recenzia

Luigi vyhrá v súťaži krásnu rezidenciu a zistí, že v nej straší. Navyše zistí, že sa v nej jeho brat Mario, s ktorým sa mal stretnúť, záhadne stratil. Luigi vezme vysávač od profesora E. Gadda a rozhodne sa všetkých duchov z domu povysávať a zachrániť Maria. Už na prvý pohľad je teda jasné, Luigi’s Mansion nie je po príbehovej stránke žiadnym veľkolepým dielom. Na rovnakej nenáročnej vlne sa nesie celá hra. Hrateľnosť a jej mechaniky sú totižto ako príbeh tiež veľmi jednoduché.

WarioWare Gold - Recenzia

WarioWare Gold - Recenzia

Večný nepriateľ Maria, ktorý sa obľúbenému inštaláterovi prvýkrát postavil tvárou v tvár v legendárnej plošinovke Super Mario Land 2: 6 Golden Coins, Wario, sa vracia na scénu, aby mu opäť znepríjemnil deň. Skutočne? Ale nie. Wario sa tentokrát vrátil, aby znepríjemnil deň akurát priamo vám, a to v sérii zbesilých minihier.

Pokémon Crystal - Recenzia

Pokémon Crystal - Recenzia

Uplynulo už vyše 15 rokov, odkedy dostali hráči možnosť zahrať si Pokémon Crystal po prvýkrát. Hra, ktorá zavŕšila éru Game Boy Color Pokémonov, priniesla do série množstvo noviniek a pre mnohých fanúšikov sa stala tým najväčším Pokémon dobrodružstvom.

Kirby Battle Royale - Recenzia

Kirby Battle Royale - Recenzia

Kirby bol podľa môjho názoru vždy akousi čiernou ovcou Nintenda. Hráči ho síce majú radi a je všeobecne obľúbený, no taký úspech ako Mario či Zelda nikdy nedosiahol. A pritom sa nedá povedať, že niektoré z jeho hier dnes už nie sú klasikami žánru, ako napríklad taký Kirby: Canvas Curve alebo Kirby Super Star. Aj napriek tomu však, paradoxne, nemôžeme o tomto ružovom pampúchovi hovoriť ako o nejakom ťahúňovi predaja konzol Nintenda, kvôli ktorému by hráči strácali dych.

Monster Hunter Stories - Recenzia

Monster Hunter Stories - Recenzia

Séria Monster Hunter je už od svojho vzniku známa tým, že sa vo svojich spin-offoch necháva inšpirovať inými žánrami, ktorých prvky by v hlavnej sérii len sťažka prešli. Povedzme si to úprimne, sú akýmsi posvätným grálom, na ktorý si fanúšikovia nedajú len tak siahnuť a radikálnejšie novinky berú často ako svätokrádež. Z toho dôvodu sa tvorcovia preplnení nápadmi musia obrátiť inam a naskočiť na vedľajšiu koľaj spin-offov. Ak by ste si teda náhodou mysleli, že Monster Hunter Stories je prvý medzi takýmito pokusmi.

Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia - Recenzia

Ak patríte medzi tých, ktorí pri pohľade na vlastný život túžia po ďalšej perspektíve, na trh práve prichádza hra ako stvorená pre vás. Ponúka vám príbeh, v ktorom si svoju perspektívu vyberáte vy sami. Zároveň si vyskúšate mnohé z možností pôvodnej hry, ktorá doteraz nebola k dispozícii v anglickom jazyku. Zvoľte vhodnú stratégiu, taktizujte, buďte nekompromisní. Je len na vás, kam sa vyberiete a ako hlboko sa dokážete vcítiť do pocitov postáv a ich životov. Svet Valentie a životy hrdinov máte vo vlastných rukách.

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King - Recenzia

Sériu Dragon Quest som vždy uznával ako vysokokvalitnú RPG sériu, no nikdy som nepovažoval jej príbehy za niečo, čo by bolo viac, než len doplnkom kvalitnej hrateľnosti. Preto ma veľmi prekvapila ôsma časť, ktorá obsahuje veľmi podarené rozprávanie, skvelo napísané postavya nenásilný, úprimný humor. Nedá sa síce povedať, že by šlo o dej epických rozmerov známych z Final Fantasy, to by celé vyznenie hry muselo mať iný artštýl, no ešte nikdy sa mi nestalo, aby ma pri hre Dragon Quest tlačil dopredu práve príbeh.