Čakajú nás EA hry na tejto platforme?
Spoločnosť Electronic Arts používa vo svojich hrách takmer výlučne in-house engine s názvom Frostbite, ktorý vyvinula a vylepšuje DICE, teda tvorcovia série Battlefield. Prakticky jedinou výnimkou v posledných rokoch je Titanfall 2, ktorý používa Source enigne a taktiež aj série NHL, NBA a UFC, ktoré používajú ešte starý Ignite Engine.
To, že vlastne ešte neexistuje podpora Switchu vo Frostbite engine spôsobovalo to, že prakticky žiadna hra od Electronic Arts sa na túto platformu nedostala (FIFA 19 na Switchi používala špeciálny engine). Ani Battlefield V, ani Mass Effect: Andromeda, Battlefront II či Need for Speed Payback. Najnovšie sa na Switch nechystá ani Anthem, no zdá sa, že predajný úspech konzoly spôsobil to, že EA minimálne zvažuje väčšiu podporu tejto platformy.
Na sociálnej sieti LinkedIn jedného zo softvérových inžinierov sa totiž objavila zmienka o tom, že jeho súčasným projektom je priniesť podporu konzoly Nintendo Switch pre existujúce softvérové riešenia spoločnosti EA. Zdá sa teda, že budúca prítomnosť EA hier na tejto konzole nie je až taká vylúčená.