Hra nefunguje ideálne, no lepšie sa to asi spraviť nedalo.
Dnes sa fanúšikovia Zaklínača konečne dočkali Switch portu jednej z najoceňovanejších hier tejto generácie. Tretieho dobrodružstva bielovlasého Geralta. A dá sa povedať, že už samotná prítomnosť hry na konzole je samo o sebe zázrakom.
Na hru sa tak bližšie pozrela redakcia Digital Foundry, ktorá prezradila, aké kompromisy museli vývojári spraviť, aby hra vôbec fungovala na tejto prenosnej konzole. A nebolo ich málo.
- Hra tak v docked móde beží v dynamickom 720p rozlíšení
- V undocked móde je to dokonca iba dynamické 540p rozlíšenie, no napriek tomu odporúča Digital Foundry hrať v tomto móde, nakoľko mnoho nedokonalostí sa na malej obrazovke schová.
- Hra trpí veľkými problémami s pop-inom – predmety, postavy a budovy sa objavujú príliš blízko postavy a ruší to dojem
- Obrovskou kompresiou prešla audio stránka hry a aj vizuál, ktorý je na veľkej televízii dosť škaredý a rozmazaný
- Textúry sú samozrejme vo veľmi nízkom rozlíšení a Digital Foundry tvrdí, že PC verzia v 720p na low detailoch vyzerá v mnohých aspektoch lepšie ako Switch verzia
- Častým javom sú aj obrovské prepady frameratu pod 30FPS, kedy hra v cutscénach často klesá až pod 20FPS
- Dĺžka loadingov je oproti PS4 verzii predĺžená o cca 25%
Vzhľadom na to, akým osekávaním si prešiel Zaklínač 3 sa ani nečudujeme včerajšiemu vyjadreniu štúdia CD Projekt RED, že si nemyslia, že Cyberpunk 2077 na Swichi bude vôbec možný.
Zdroj: YT/DigitalFoundry