PlatinumGames o tom nerozhoduje.
Séria Bayonetta od štúdia PlatinumGames má zaujímavú históriu. Séria sa totiž zrodila na konzolách Xbox 360 a PlayStation 3 v roku 2009, no jej predaje neboli tak dobré na to, aby séria prežila. A aj keď SEGA zo začiatku vývoj pokračovania posvätila, tak neskôr celý projekt zrušila.
A tak sa situácie chopilo Nintendo, ktoré oživilo vývoj dvojky, no aj s logickým vyústením. Nakoľko je vydavateľom dvojky Nintendo, tak hra sa nikdy nepozrie na iné platformy, ako na tie od Nintenda.
A to platí aj pri trojke, ktorá bola ukázaná na poslednom Nintendo Direct. Kreatívny šéf štúdia Hideki Kamija tak môže len skonštatovať, že ak hru chceme na iných platformách ako na Switchi, tak musíme kontaktovať Nintendo.
„Vyvíjame Bayonetta 3 rovnako ako Bayonetta 2 s peniazmi od Nintenda. A tým, že hru iba vyvíjame, tak Nintendo má posledné slovo okolo tohto produktu. Vyzerá to tak, že šanca, že sa obe hry objavia na PlayStation a Xbox konzolách nie sú nulové, no to že existuje nejaká šanca, to neznamená, že sa tak stane. Takže naďalej pokračuje v snahách o posielanie vašich požiadaviek smerom na Nintendo.“
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!