Ďalšia cesta.
Zatiaľ čo Sony a Microsoft sú braní ako hlavní dvaja kohúti na smetisku, tak Nintendo má výsostné postavenie a obe spoločnosti valcuje z hľadiska predajov konzol. Ak však chce japonská spoločnosť zostať konkurencieschopná, tak musí pozorovať vývoj trhu a ten sa v posledných mesiacoch zbláznil.
Prečítajte si tiež
Nintendo Switch už prekonalo v počte predaných konzol Wii a PlayStation
Akvizície a spojenia herných spoločností sú doslova in a preto dostalo vedenie Nintenda pri prezentácii finančných výsledkov otázku, či sa neplánujú taktiež zapojiť. Prezident Nintenda Šuntaro Fukurawa však povedal, že výraznú aktivitu v M&A segmente neplánujú.
„Naša značka je postavená na produktoch, ktoré vytvorili naši zamestnanci s odhodlaním a mať pod sebou množstvo ľudí, ktorí nezdieľajú DNA Nintenda by nebolo plusom pre spoločnosť.“ Na druhej strane však Fukurawa dodal, že ak by sa vyskytla strategická príležitosť u spoločnosti, ktorá zdieľa DNA Nintenda, tak by o odkúpení uvažovali.
Fukurawa taktiež prezradil, že z pohľadu Nintenda je Switch v polovici svojho životného cyklu: „…tempo, ktoré si Switch drží je dobré. Konzola je pripravená narušiť vzorec vytvorený predchádzajúcimi konzolami, ktoré v šiestom roku predajmi klesli a očakávame teda rast.“
Tak uvidíme, či odlišná filozofia prinesie Nintendu úspech. Zatiaľ tomu tak bolo.