- Šéf štúdia WolfEye Raphael Colantonio prezradil niekoľko informácií o svojej novej hre
- Tá bude pokračovať v DNA immersive sim hier z titulov ako Dishonored a Prey
Zatiaľ čo štúdio Arkane hrami sa hrami ako Deathloop a Redfall tak trochu odklonili od svojich immersive sim koreňov, tak ich odkaz bude pokračovať. Za to však bude zodpovedný Raphael Colantonio, šéf štúdia WolfEye Studios. A nie je to náhoda. Colantonio je totiž zakladateľom Arkane a režisérom klenotov ako Dishonored či Prey.
A práve týmito dvoma hrami bude inšpirovaný ich nový titul, ktorý však zatiaľ nemá oficiálny názov. Prezradil to Colantonio v rozhovore pre GamesIndustry.biz.
„Ľudia, ktorí milovali Dishonored a Prey, sa budú cítiť ako doma. Je to nekompromisné… Jednoducho ideme naplno do tohto typu hry v spôsobe, akým vytvárame svety, v spôsobe, akým nechávame hráčom možnosť voľby. A myslím si, že tentoraz bude možností voľby ešte viac, pretože ide o RPG vrstvu. Budeme mať veľa rôznych spôsobov, ako robiť veci.“
Colantonio potvrdil, že nepôjde o hru masívne zameranú na stealth, ako Dishonored, ale hráč dostane do rúk zbraň: „Rozhodovanie v reálnom čase, na rozdiel od štatistík, nám dáva pocit väčšej prítomnosti, viac nás vtiahne do deja. Prekvapuje ma, že prepojenie RPG a strieľačky z pohľadu prvej osoby sa zatiaľ viac neujalo.“