- Ubisoft ešte v roku 2020 odhalil remake Prince of Persia: The Sands of Time
- Predstavenie remaku však prinieslo také zlé ohlasy, že Ubisoft sa rozhodol vývoj reštartovať
- Po viac ako troch rokoch je však vydanie stále v nedohľadne
Komplikovaný vývoj a Ubisoft. Tieto dve frázy idú v posledných rokoch dokopy. Jedným z projektov Ubisoftu, ktorý sa zdá byť zaseknutý vo vývojovom pekle je remake Prince of Persia: The Sands of Time. Ten bol ohlásený ešte v roku 2020. Po negatívnych ohlasoch však Ubisoft presunul vývoj do štúdia Ubisoft Montreal.
Web Insider-Gaming teraz zverejnil informáciu, ktorá objasňuje, prečo vývoj trvá tak dlho. Podľa ich informácií totiž Ubisoft Montreal neprebral nič z predchádzajúcej verzie remaku, na ktorej pracovali štúdia Ubisoft Mumbai a Ubisoft Pune. Ide tak efektívne o remake remaku. Čo je v priamom rozpore s tvrdením Ubisoftu. Vydavateľ pri ohlásení zmeny vývojára tvrdil, že Ubisoft Montreal bude „budovať na základoch,“ ktoré vytvorili predchádzajúce štúdia. Zdá sa však, že tieto základy boli nepoužiteľné.
Znamená to, že hra je v súčasnosti stále v rannej fáze vývoja a niekoľko rokov od vydania. Dobrou správou však je, že by sme sa mali dočkať remaku, ktorý bude na oveľa vyššej úrovni.
Remake prepracuje rôzne aspekty hry od základov, od vizuálu, cez animácie až po súbojový systém a parkúr systém. Veľkou zmenou je aj fakt, že Yuri Lowenthal, hlas pôvodného Princa si svoju rolu nezopakuje.
Zdroje taktiež naznačili webu, že Ubisoft plánuje aktualizovať stav projektu už čoskoro. Vzhľadom na blížiacu sa prezentáciu Ubisoft Forward tak možno vieme, kedy to bude.