Určite si pamätáte na projekt Petera Molyneuxa pod názvom Curiosity – What’s inside the Cube?, čo bola mobilná free hra obsahujúcu obrovskú kocku, ktorú bolo treba rozbiť, aby sme sa podľa slov tvorcu dostali až k život meniacej pravde. Teda nie všetci, ale konkrétne ten, kto z tisícov naraz hrajúcich hráčov rozbije posledný dielik. Tým šťastným sa nakoniec stal Bryan Henderson.
Vo vnútri kocky sa podľa jeho slov nachádzalo ďakovné video od Petra Molyneuxa a jeho emailový kontakt. Ako výhra mu bola prisľúbená účasť v hre Godus, kde by hrával jedného z bohov, z čoho by dostal 1% z tržieb utŕžených počas jeho pôsobenia. Tvorcovia dokonca zaplatili jemu a jeho kamarátovi cestu do štúdia 22Cans. Všetko sa teda zdalo byť perfektné.
Zlom ale nastal po tom, čo sa vrátil z návštevy štúdia. Komunikácia medzi ním a tvorcami podľa neho úplne ustála. Odpovede na jeho správy vôbec neprichádzali a jediné, čo mu bolo na otázku, kedy konečne splnia to, čo sľúbili, povedané, že až sa titul dokončí. Bryan ich kontaktoval snáď každý mesiac, aby bol v obraze o updatoch hry a podobne, no komunikácia proste neexistovala, a tak sa podľa jeho slov už o to ani pokúšať nebude.
Na vyjadrenie výhercu Hendersona samozrejme zareagoval už aj Molyneux a začal si sypať popol na hlavu. Peter sa mu ospravedlňuje, že ho neinformovali o novinkách a berie všetkú zodpovednosť na svoje plecia. Jeho „výhra“ je podľa neho stále na zozame vecí, ktoré musia spraviť, no nachádza sa až o niečo nižšie oproti veciam majúcim vyššiu prioritu.
Bude teda Bryan nakoniec spokojný? To je ťažko povedať, pretože pred niekoľkými dňami sa objavili informácie, že budúcnosť hry Godus stojí na vratkých nohách. Na hre sa síce pracuje, no Konrad „FuriousMoo“ Naszynski, dizajnér hry, sa vyjadril, že z reálneho hľadiska nevidí možné priniesť všetky súčasti sľúbené počas zbierky na Kickstarteri. Multiplayerová zložka hry navyše pôsobí dosť neisto.