Štúdio Tale of Tales ostáva v troskách po slabučkých predajoch ich poslednej hry.
Na začiatku bol sen o hre, ktorá by hráčov nenásilne uviedla do roli mladej upratovačky odhaľujúcej strašné tajomstvá bytu v podobe exploračnej adventúry s prepracovaným psychologickým pozadím. Hra Sunset od štúdia Tale of Tales, štúdia pozostávajúceho z 2 tvorcov. Sen sa začal plniť úspešným Kickstarterom, kde tvorcovia dokázali presvedčiť hráčov o námete a možných kvalitách titulu. Všetko tak vyzeralo byť na veľmi dobrej ceste.
Hru sme na Gamesite síce nerecenzovali, no vo svete si počínala viacmenej veľmi dobre. Tvorcovia možno očakávali viac, no v priemere podľa gamerankings.com recenzie vykazovali hodnotu 69,50%. Z nich môžeme spomenúť napríklad IGN – 8/10, GameSpot – 7/10, PC Gamer – 68/100, Game Informer – 5,75/10 alebo Hardcore Gamer – 3/5. Známky to teda neboli najvyššie, no rozhodne nepoukazovali na Sunset ako na zlú hru, ba skôr naopak, vyzdvihovali jej originálnosť a výborný scenár.
Aj napriek pozitívam a pomerne vysokým známkam od tých najznámejších herných webov ostali tvorcovia veľmi sklamaní (prečítajte si ich blog). Predaje Sunset výrazne zaostali za očakávaniami, pretože sa dodnes predalo len niečo vyše 4000 kópií a to vrátane kópií, ktoré hráči získali prostredníctvom Kickstarteru. Autori sa nechávajú počuť, že ich ambície bolo zarobiť 40 000 dolárov už v prvý mesiac, no dnes si uvedomujú, že boli veľmi naivní. Sypú si taktiež popol na hlavu a priznávajú, že sa mýlili.
Na konci už ale bohužiaľ prechádzajú do patetickosti v snahe vyvolať ľútosť nad ich osudom. Vety ako „Now we are free“ vyznievajú skôr rozpačito a rozhodnutia, že si už od nikoho nemusia brať rady mieria predovšetkým do prázdna. Z ich posledných slov je cítit, že aj napriek tomu, že na hrách pracujú už takmer 12 rokov, nemajú stále dostatok skúseností s herným biznisom. Veď už len vyhlásenie, že aj keď chceli hru priniesť hlavne širšiemu publiku, tak ju nerobili pre peniaze, ale v snahe spraviť svet lepším, hovorí samo za seba. Aj to dokazuje, že vývojári z Tale of Tales v žiadnom prípade nestáli na pevných, skutočných nohách.