Do vydania titulu Rise of the Tomb Raider pre Xbox One ostáva ešte viac, ako mesiac, no novinky z fanfestu z Tokia prinášajú informácie o schéme ovládania a režimov obtiažností.
Dostupné známe obtiažnosti:
Adventurer:
- Asistent mierenia zapnutý.
- Nepriatelia majú menej života a slabšie útoky.
Tomb Raider:
- Asistent mierenia je vypnutý.
- Nepriatelia majú normálny život aj útoky.
Seasoned Raider:
- Asistent mierenia je vypnutý.
- Regenerácia života je možná jedine mimo boj.
- Nepriatelia majú zvýšene zdravie, útok aj zmysly.
Survivor:
- Asistencia mierenia je vypnutá.
- Regenerácia života je vypnutá.
- Nepriatelia majú zvýšene zdravie, útoky a zmysly.
- Náročnejší nepriatelia.
- Zdroje sú vzácnejšie a vylepšenia drahšie.
- Zmena obtiažnosti nie je možná. Ak na začiatku zvolíte túto obtiažnosť, už ju nezmeníte.
Taktiež boli ukázané titulky, ktoré sú buď pre všetky postavy rovnaké (biele), alebo pre každú iné.
Zdroj: dualshockers.com