Pomer 1:5 kladných a záporných reakcií na video Call of Duty sme tu ešte veru nemali.
Ruku na srdce, aj keď každý z nás má samozrejme inú úroveň posudzovania vkusu, to, čo predviedol Activision v oznamovacom traileri ich novej Call of Duty hry, sa nedá označiť nijako inak, než absolútny nezáujem. Neexistuje nič, čo by sme už v Call of Duty nevideli, každá jedna zobrazená situácia tu bola už niekoľkokrát a navyše, aj napriek tomu, že hra už nevyjde na PlayStation 3 a Xbox 360, tak vyzerá nanajvýš priemerne. Samotné video je zosobnením klišé umocneným na druhú bez štipky pôvodnosti a snahy o niečo nové a k tomu dokonca pôsobí hrozne amatérsky.
Nebudeme si klamať, trailer na Infinite Warfare sklamal nielen nás, ale predovšetkým pravoverných fanúšikov. Už vyše milión z nich označilo to nešťastné video palcom dole, čo zvalcovalo biednych 260 000 palcov hore, a definitívne tak dalo Activisionu vedieť, čo si o ich novom počine myslia. Veľkou frustráciou naplnená časť z nich sa taktiež vyjadrila v komentároch a počastovala tvorcov nie príliš lichotivými slovami. Trailer na Call of Duty: Infinite Warfare sa stal bez pochýb najviac nenávideným videom v histórii značky a v Activisione musia teraz bozkávať nohy tomu, komu vzišiel nápad na remaster štvrtého dielu Modern Warfare.
Predovšetkým musíte milovať temperament hráčov.
Eric Hirshberg, generálny riaditeľ Activision
Súčasný generálny riaditeľ Eric Hirshberg sa k tomu všetkému prekvapivo stavia s kľudom Angličana. Z jeho slov dokonca vyplýva, že on je rád. Podľa neho je totiž dobré, že komunita má svoj vlastný názor na túto hernú značku a vzhľadom na fakt, že neexistuje veľa značiek v zábavnom priemysle, ktoré by dokázali vyvolať takéto vášne, je to všetko svojim spôsobom vlastne pozitívna vec. Taktiež sa vyjadril v zmysle, že v komunite majú milióny hráčov, ktorí požadujú nové inovatívne prvky v hrateľnosti a práve Infinite Warfare im to sprostredkuje. Práve ale pre tých, ktorí majú radšej tradičnejšiu formulu, tu majú remaster Modern Warfare. Preto tohto roku prinesú v jednom balení dva rozdielne zážitky, aby udržali komunitu pospolu.