O tom, že Bloodborne je skvelá hra vás myslím presviedčať nemusíme, tak isto ako o jej grafickom prevedení, ktoré naháňa hrôzu. Pozrite sa, ako by však tento titul vyzeral, ak by bežal na Unreal Engine 4.
Nevieme, čo robíte vo voľnom čase vy, no vieme, čo počas neho robí Simon Barle. Simon pracuje v spoločnosti DICE ako environment artist a vo voľnom čase sa venuje napríklad tkaým zábavám, akou je táto. Rozhodol sa totiž, že Bloodbornu trochu vyladí jeho vizualnu stránku.
Jeho najnovším projektom, je „postavenie“ lokality s názvom Hunter´s Dream na engine Unreal Engine 4. No a výsledok? Fascinujúci. Bloodborne vyzerá ešte lepšie, než v skutočnosti a to predovšetkým vďaka krajším farbám a ostrejšími detailami. Ak vám táto pastva pre oči nestačila iba v obrázkovej podobe, prikladáme aj krátke video jeho práce.