Technický rozbor nového Dooma na konzolách

Technický rozbor nového Dooma na konzolách

Digital Foundry je známe svojimi testami a porovnávaniami. Na paškál si vždy zoberie očakávaný hit a zhodnotí ho z technického hľadiska do detailu. Porovnávaniu sa nevyhol ani aktuálny hit Doom a my sa tak pozrieme na to, ako sa hre darí na konzolách PlayStation 4 a XBOX One.

Ako to už tradične býva pri multiplatformových hrách, tak aj v prípade Dooma je situácia jasná hneď na začiatku. Technicky sa hre najlepšie dýcha na PC platforme, nasleduje PlayStation 4 a nakoniec XBOX One.

My sa poďme pozrieť na už spomínaný konzolový test. PlayStation 4 si pomerne dobre drží stanovených 60 snímkov za sekundu. XBOX One prepadá v určitých situáciách až na 45 snímkov, pričom rozlíšenie oboch systémov je stanovené na 1080p, avšak, zdôrazňujeme, že dynamického rozlíšenia. To sa mení podľa náročnosti jednotlivých scén.

V prípade nahrávacích časov je to skoro identické. Pri načítaní ďalšej misie si počkáte zhruba 35-40 sekúnd. Ak vás nepriatelia zabijú, tak rátajte s časom 15-20 sekúnd kým sa vrátite do hry.

Čo poteší, sú možnosti technológie id Tech 6. Tá na konzolách umožňuje upraviť drobné technické záležitosti. Môžete zapnúť alebo vypnúť chromatickú aberáciu, upraviť FOV, prípadne môžete úplne vypnúť rozmazanie obrazu.

Vo svojej podstate Doom beží na konzolách skutočne solídne a hráčom ponúka skvelý zážitok. V tomto ohľade je to určite dobre odvedená práca. Komentované porovnanie nájdete vo videu pod článkom.

Zdroj: gamespot, digital foundry

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk