3 milióny dolárov, 3 roky vývoja, 3ky na vysvedčení.
Kickstarter je dvojsečná zbraň. Môže s ľahkosťou prútika priniesť na svet herné skvosty (Pillars of Eternity), no na druhej strane taktiež poriadne katastrofy (Bear Simulator). A katastrofou sa môžu stať aj hry majúce za sebou zvučné mená či stálice herného priemyslu. Mighty No. 9 spadá presne do tej druhej kategórie.
Na začiatku bol sen o duchovnom nástupcovi slávneho Mega Mana, na ktorom mal pracovať ten istý tvorca Kejdži Inafune. Ten sen sa časom pomaly začal meniť na realitu vďaka úspešnému Kickstarteru, prostredníctvom ktorého vyzbierali niečo vyše 3,8 milióna dolárov. Na pomery Kickstartera je táto suma skutočne neprehliadnuteľná. Kejdži toho skutočne nasľuboval dosť, hoci znova to opakovať nebudeme, všetko potrebné nájdete v predchádzajúcich článkoch po kliknutí na tag hry.
Časom sa ale začali objavovať prvé problémy nasledované dvoma dlhými odkladmi vydania titulu a sťažnosti ohľadom nie príliš peknom vizuále. Posledným klincom do truhly bol trailer spred pár týždňov, na ktorý sa z radu hráčov zosypala veľká kritika. Nakoniec sa na hru zosypala aj kritika samotných novinárov, ktorí dnes svojimi známkami nepotešili len Inafuneho, ale taktiež samotných backerov.
- Digital Spy – 2,5/5
- VideoGamer – 5/10
- Push Square – 6/10
- Playstation Universe – 5,5/10
- IGN – 5,6/10
- TheSixthAxis – 6/10
- Destructoid – 6,5/10
- God is a Geek – 7/10
- GameWatcher – 8/10
- The Jimquisition – 4/10
- GameSpot – 5/10
- XboxAchievements – 55/100
- Game Informer – 6/10