Vrásky na čele fanúšikom klasického cRPG spôsobil sám generálny riaditeľ Feargus Urquhart.
Keď bol pred rokmi ohlásený, úspešne zafinancovaný a o nejaký čas neskôr aj vydaný Pillars of Eternity, hovorilo sa o ňom ako znovuzroditeľovi klasického žánru izometrického cRPG. Na jednej strane sa s tým nedá samozrejme nič, len súhlasiť, hra to bola totiž úplne skvelá a splnila takmer všetky sľuby na sto percent. Na druhej strane sa sama môže nakoniec paradoxne transformovať do niečoho, od čoho sa chcela na úplnom začiatku tak veľmi odlišovať.
Feargus Urquhart sa v rozhovore pre Gameindustry.biz na otázku, kde vidí budúcnosť štúdia Obsidian o takých 13 rokov, nechal počuť, že by rád pretvoril značku Eternity do štýlu takého Skyrimu.
S Eternity môžeme dosiahnuť úžasné veci. Rád by som z Eternity spravil niečo ako Skyrim, no rád by som taktiž spravil nejaké sci-fi. Chcem len proste robiť RPG hry. Či už budú nezávislé alebo nie, vyvíjať RPG, na ktoré môžeme byť hrdí, je našim cieľom a to je niečo, za čím sa môžem obzrieť. Sme hrdí na to, čo sme ako tím dokázali.
Feargus Urquhart, generálny riaditeľ Obsidian Entertainment
Či už sa Feargusovi priania splnia alebo nie, je isté že so sériou Eternity (momentálne je v príprave Pillars of Eternity 2, a tak sa už dá hovoriť o sérii) v žiadnom prípade nekončia, a to je jedine dobre. Máme ale pocit, že príklon k akčnosti na úkor taktickosti a 3D na úkor krásne vykresleného pre-renderovaného pozadia, by mohlo nahnevať nejedného fanúšika.