NVIDIA Game Ready ovládač: DX12 a nárast výkonu, Ghost Recon Wildlands dostáva Ansel

NVIDIA Game Ready ovládač: DX12 a nárast výkonu, Ghost Recon Wildlands dostáva Ansel

 

Štartujú predaje najnovšej grafickej karty NVIDIA GeForce 1080 Ti a s tým prichádza aj posunutie toho, čo je možné dokázať v počítačovej grafike. Ruka v ruke s tým pochopiteľne idú aj nové Game Ready ovládače ktoré zvyšujú výkon aplikácií v prostredí DirectX 12. Nový ovládač takisto sprístupňuje technológiu NVIDIA Ansel pre hru Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands.

Maximálna sila výkonu DirectX 12

Najnovší Game Ready ovládač je plne optimalizovaný pre hry, využívajúce DirectX 12. Tým, že NVIDIA upravila kód svojho vlastného ovládača, sa v spolupráci s hernými vývojármi podarilo zvýšiť výkon herných aplikácií v priemere o 16% naprieč DirectX 12 titulmi:

- Gears of War 4 - 10%

- Hitman - 23%

- Rise of the Tomb Raider - 33%

- Tom Clancy 'The Division - 4%

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands dostáva NVIDIA Ansel

Tento update takisto sprístupňuje technológiu NVIDIA Ansel pre tento týždeň vychádzajúcu hru Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands.

Ansel je nový revolučný spôsob ako zachytávať tie najlepšie herné screenshoty. Ansel si môžete predstavovať ako neustále prítomnú virtuálnu kameru, skrz ktorej môžete svoje herné zážitky zachytávať z uhlov, z ktorých to nikdy predtým nebolo možné. Hráči vďaka tomu môžu kameru posunúť na ľubovoľné miesto, z ľubovoľného uhla, aplikovať na scénu rôzne filtre a dokonca zachytiť 360 ° obrázok pre sledovanie vo virtuálnej realite.

Ansel je podporovaný v mnohých ďalších hrách ako Zaklínač 3: Divoký hon, Dishonored 2, Watch Dogs 2 alebo The Witness. Takisto bude čoskoro pridaný do hier Lawbreakers a Mass Effect: Andromeda. Už teraz je k dispozícii vývojárom v rámci Unity enginu a Unreal enginu ako plugin, čoskoro bude tiež dostupný v rámci enginu Amazon Lumberyard.

Zdroj: nVidia

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk